  • 1. Data: 2003-09-03 12:46:04
    Temat: mbank - CAIB już są ;-)
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    widzieliście? CAIB już są w tabeli notowań ;-))

    Radek

  • 2. Data: 2003-09-03 23:25:24
    Temat: Re: mbank - CAIB już są ;-)
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Radek napisał:

    > widzieliście? CAIB już są w tabeli notowań ;-))

    Ja to sie nie znam... rozumiem ze dla fachowcow to nie sa jakies tam
    kolejne fundusze (wowczas informacja brzmialaby ze "pojawily sie kolejne
    fundusze") tylko cos w stylu "to sie wie" ;) Czy moglby ktos oswiecic
    mnie na czym polega ich (ewentualna) wyjatkowosc? Zwlaszcza w porownaniu
    z dotychczas dostepnymi funduszami? Czy moze to wszystko to tylko moje
    mylne wrazenie i sa to tak samo dobre fundusze jak pozostale?

    Miko

  • 3. Data: 2003-09-04 06:40:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MiKo wrote:
    Czy moze to wszystko
    > to tylko moje mylne wrazenie i sa to tak samo dobre fundusze jak
    > pozostale?

    Popatrz na wyniki poszczegolnych funduszy rok temu i dwa lata temu - to
    zobaczysz dlaczego tak niektorzy pieja z zachwytu ;)

  • 4. Data: 2003-09-04 09:10:16
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    > mnie na czym polega ich (ewentualna) wyjatkowosc? Zwlaszcza w porownaniu
    > z dotychczas dostepnymi funduszami? Czy moze to wszystko to tylko moje
    > mylne wrazenie i sa to tak samo dobre fundusze jak pozostale?

    Dla mnie główna różnica w porównaniu z pozostłymi to
    Top Ameryka , Top Europa - czyli możliwość inwestycji
    w akcje największych firm europy i ameryki.

    pozdr axell

  • 5. Data: 2003-09-04 11:15:27
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "axell" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dla mnie główna różnica w porównaniu z pozostłymi to
    > Top Ameryka , Top Europa - czyli możliwość inwestycji
    > w akcje największych firm europy i ameryki.

    Na żadnym FI tak nie "umoczyłem" jak na CAIB TA, TE :-(
    Zarządzane przez "GURU" Nejmana:-(

  • 6. Data: 2003-09-04 12:26:20
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    Nejmana już chyba jakiś czas nie ma w CAIB?

    Radek

  • 7. Data: 2003-09-04 12:45:44
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Radek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nejmana już chyba jakiś czas nie ma w CAIB?

    Tak bardzo tego nie śledzę. W DWS miał super wyniki i z taką etykietką
    poszedł "w świat":-)

    Ostatnią wzmiankę o nim mam z czasu, jak zakładano fundusz CA IB SFIO
    Aktywnego Zarządzania. Był jego zarządzającym.
    TA i TE kupowałem dawno temu, gdy On je nadzorował.

    Na tle innych FI jakie mam, CAIB jako całość wygląda najgorzej:-(
    Nazwisko człowieka to za mało, by fundusz dawał dobry zwrot z inwestycji
    swoim pieniądzodawcom.