  • 1. Data: 2005-05-07 15:29:06
    Temat: Millennium KK - zawyzone blokady
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    Od niedawna mam KK Millennium. Po pierwszej transakcji na 19,84 ze
    zdziwieniem zauważyłem, że zablokowało ok. 1 zł więcej. Myślałem może,
    że to kwestia tych ostatnich kłopotów Visy, ale po kilku dniach
    transakcja rozliczyła się z kwotą prawidłową. Tyle, że zjawisko dalej
    występuje przy każdej transakcji. Obecnie mam blokady na sumę 95,16,
    podczas gdy faktycznie było to tylko 93,05.
    W sumie drobiazg, ważne że rozlicza się prawidłowo, ale jednak przy
    większych kwotach może się zdarzyć, że z powodu nieprawidłowych blokad
    zabraknie przyznanego limitu.
    No i się zastanawiam, czy to Visa dalej daje ciała, czy po prostu ten
    typ (Millennium) tak ma.

    G.

  • 2. Data: 2005-05-09 06:54:14
    Temat: Re: Millennium KK - zawyzone blokady
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    >No i się zastanawiam, czy to Visa dalej daje ciała, czy po prostu ten
    >typ (Millennium) tak ma.

    Wg wyjasnien banku to wina Visy ale czemu w innych bankach tak sie nie
    dzieje ...?
    Z drugiej strony to jedyna (chyba) na rynku karta rozliczana w dwoch
    walutach, nie powinno to jenak miec wplywu na taki sposob obciazania,
    tym bardziej, ze problem dotyczy rowniez transakcji krajowych.
    Tez chcialbym uslyszec jakies rzeczowe wyjasnienie...
    darek

  • 3. Data: 2005-05-09 08:23:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdziwieniem zauważyłem, że zablokowało ok. 1 zł więcej.

    > No i się zastanawiam, czy to Visa dalej daje ciała, czy po prostu ten

    Nic takiego nie zaobserwowalem.
    U mnie blokady sa na kwote taka sama jak kwota placona.
    Gdzie wykonywales te transakcje i kto je obsluguje?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2005-05-09 10:23:51
    Od: g...@p...onet.pl

    > Nic takiego nie zaobserwowalem.
    > U mnie blokady sa na kwote taka sama jak kwota placona.
    > Gdzie wykonywales te transakcje i kto je obsluguje?

    W kilku roznych miejscach, u roznych acquirerow, i za kazdym razem to samo.
    Aha - karta to Visa Economic - ta z najnowszej promocji.

    G.

  • 5. Data: 2005-05-11 20:00:50
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):

    > W kilku roznych miejscach, u roznych acquirerow, i za kazdym razem to samo.
    > Aha - karta to Visa Economic - ta z najnowszej promocji.

    Więc to chyba tylko cecha Economica. Ja mam w Millennium Classica i nigdy mi
    się nie zdarzyło żeby żeby w Polsce kwota autoryzacji była inna niż kwota
    transakcji.

    Dzony Bigut

  • 6. Data: 2005-05-11 21:57:09
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 11 May 2005 20:00:50 +0000 (UTC), "Dżony Bigut"
    <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Więc to chyba tylko cecha Economica. Ja mam w Millennium Classica i nigdy mi
    >się nie zdarzyło żeby żeby w Polsce kwota autoryzacji była inna niż kwota
    >transakcji.

    No to nieladnie z ich strony. A na dodatek 50 zl nie dali. A cos mi
    sie nie chce wierzyc, ze juz 5000 kart wydali. Zwlaszcza, ze wciaz
    reklamuja te promocje.

    G.

  • 7. Data: 2005-05-12 05:32:50
    Od: darek <d...@f...com.pl>

> [...]

    >No to nieladnie z ich strony. A na dodatek 50 zl nie dali. A cos mi
    >sie nie chce wierzyc, ze juz 5000 kart wydali. Zwlaszcza, ze wciaz

    Ja nagrode dostalem co niweluje nieco dyskomfort ogladania wyzszych
    blokad :-)
    Swoja droga dalej nie wiemy, czemu tak sie dzieje - zwlaszcza dla
    transakcji krajowych.
    darek

  • 8. Data: 2005-05-12 14:50:13
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > No to nieladnie z ich strony. A na dodatek 50 zl nie dali. A cos mi
    > sie nie chce wierzyc, ze juz 5000 kart wydali. Zwlaszcza, ze wciaz
    > reklamuja te promocje.

    Tiaaaa....... na Yarisa od nich też liczyles?
    Promocje w Millenium robia wrazenie oszustwa - nawet nie bylo protokolu z
    losowania Yarisow w ubieglum roku. Ten bank posiada bardzo agresywna
    polityke reklamowa, i nie ma co liczyc na zadne 50 pln. Swoja droga -
    cicekawe czy jest tu na grupi choc jedna osoba ktora dostala to 5 dych :)

    Pozdrrr... Reksio

  • 9. Data: 2005-05-12 21:02:53
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 12 May 2005 16:50:13 +0200, "Reksio" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >polityke reklamowa, i nie ma co liczyc na zadne 50 pln. Swoja droga -
    >cicekawe czy jest tu na grupi choc jedna osoba ktora dostala to 5 dych :)

    No jeden sie tu odezwal, ale moze podstawiony :-)))
    A mi nie chodzi wcale o te glupie 5 dych, ale o to, ze nie lubie, jak
    sie mnie w wala robi, a zwlaszcza jak robi to bank. A na moje pytanie
    poczta wewnetrzna w tej sprawie (dlaczego nie otrzymalem kasy)
    otrzymalem odpowiedz z gotowca:

    "uprzejmie informujemy, że 5 000 nagród o wartości 50 PLN są
    przeznaczone dla klientów, którzy jako pierwsi dokonają transakcji
    bezgotówkowej o dowolnej wartości. Promocja trwa do 30.06.2005r."

    poniewaz nie jest to odpowiedz na moje pytanie, bede musial je
    powtorzyc :)

    G.

  • 10. Data: 2005-05-12 21:04:05
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Więc to chyba tylko cecha Economica. Ja mam w Millennium Classica i nigdy mi
    >się nie zdarzyło żeby żeby w Polsce kwota autoryzacji była inna niż kwota
    >transakcji.

    Odpowiedz z banku:

    "Inna kwota zautoryzowana od faktycznej wysokości transakcji dokonanej
    kartą, wynika z różnicy w kursach walut stosowanych przez Visa
    International. Wszelkie transakcje kartą Visa rozliczane są ze
    złotówek na dolary i następnie z dolarów na złotówki. Finalnie
    obciążenie operacją następuje w wysokości płatności dokonanej kartą."

    Czyli co, ten typ tak ma, i oczywiscie Visa winna. Chyba trzeba sie
    odprezyc i przyzwyczaic.

    G.