  • 1. Data: 2005-05-07 14:14:17
    Temat: konto firmowe dla jednosobowej dg
    Od: " " <e...@g...pl>

    wiem było ale polecany mbank chyba nie ma możliwości rozliczania się z
    firmami z UE. Do tego jakaś bezproblemowa KK rozliczana w euro i jak
    najrzadsza potrzeba udawania się do oddziału (pełna obsługa przez inet),
    niedrogi

    Najbliżej, przez ulicę właściwie, mam: boś,pko bp, dominet, bph, wbk, kredyt
    bank i ew. millennium. nie mam bankomatu euronetu w pobliżu

  • 2. Data: 2005-05-09 11:41:33
    Temat: Re: konto firmowe dla jednosobowej dg
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <e...@g...pl> wrote:
> [...]
    > firmami z UE. Do tego jakaś bezproblemowa KK rozliczana w euro i jak
    > najrzadsza potrzeba udawania się do oddziału (pełna obsługa przez

    A sprawdz Nordee, MutliBank, DB PBC.
    Ewentualnie mozesz zlookac BZ WBK i KB z tych co wymieniles.

    Zadbaj o swoje pieniądze!