    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium KK - zawyzone blokady
    Date: Thu, 12 May 2005 21:02:53 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@fw.orasoft.net.pl

    On Thu, 12 May 2005 16:50:13 +0200, "Reksio" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Tiaaaa....... na Yarisa od nich też liczyles?
    >Promocje w Millenium robia wrazenie oszustwa - nawet nie bylo protokolu z
    >losowania Yarisow w ubieglum roku. Ten bank posiada bardzo agresywna
    >polityke reklamowa, i nie ma co liczyc na zadne 50 pln. Swoja droga -
    >cicekawe czy jest tu na grupi choc jedna osoba ktora dostala to 5 dych :)

    No jeden sie tu odezwal, ale moze podstawiony :-)))
    A mi nie chodzi wcale o te glupie 5 dych, ale o to, ze nie lubie, jak
    sie mnie w wala robi, a zwlaszcza jak robi to bank. A na moje pytanie
    poczta wewnetrzna w tej sprawie (dlaczego nie otrzymalem kasy)
    otrzymalem odpowiedz z gotowca:

    "uprzejmie informujemy, że 5 000 nagród o wartości 50 PLN są
    przeznaczone dla klientów, którzy jako pierwsi dokonają transakcji
    bezgotówkowej o dowolnej wartości. Promocja trwa do 30.06.2005r."

    poniewaz nie jest to odpowiedz na moje pytanie, bede musial je
    powtorzyc :)

    G.