  • 1. Data: 2005-05-07 12:38:28
    Temat: bre
    Od: "apollyon" <a...@n...com>

    Witam
    czy ktos moze wie jakie sa ceny w di bre np za prowadzenie rachunku
    bo na ich stronie nie widze zadnej tabeli z oplatami i prowizjami, ani z
    oprocentowaniem lokat?

    Czy to dobry bank?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-05-07 13:49:20
    Temat: Re: bre
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    http://www.breinwest.com.pl/

    > ani z oprocentowaniem lokat?

    w biurze maklerskim?

  • 3. Data: 2005-05-07 15:50:15
    Od: "apollyon" <a...@n...com>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.breinwest.com.pl/

    > w biurze maklerskim?

    Witaj

    sorki za to di przed bre, pomylka z mojej strony
    chodzi mi o zwykly rachunek bankowy w bre
    oferte biura maklerskiego przejrzalem wczesniej i dlatego mi sie pomylilo.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2005-05-07 16:44:36
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 May 2005 17:50:15 +0200, "apollyon" <a...@n...com>
    wklepał(-a):

    >Witaj
    >
    >sorki za to di przed bre, pomylka z mojej strony
    >chodzi mi o zwykly rachunek bankowy w bre
    >oferte biura maklerskiego przejrzalem wczesniej i dlatego mi sie pomylilo.

    A jesteś firmą czy osobą fizyczną? Bo jak osobą fizyczną, to BRE bezpośrednio
    prowadzi w sumie tylko private banking, a wtedy nie pytałbyś o opłaty. :)

    Jeśli jesteś osobą fizyczną i chcesz mieć rachnek w BRE to wtedy kierujesz się
    do (wydziały banku BRE):
    http://www.multibank.pl
    http://www.mbank.com.pl

  • 5. Data: 2005-05-07 16:50:33
    Od: Jacek <j...@o...xxx.pl>

    Z tego co pamiętam to BRE Bank prowadzi rachunki tylko dla podmiotów
    gospodarczych. Mają coś takiego jak private banking ale to wiadomo tylko
    dla wybranych. Klientów indywidualnych obsługują przez Multi i mBank.

    Pozdr
    Jacek