  • 1. Data: 2005-05-07 15:35:01
    Temat: przelew a US
    Od: "LenTom" <l...@i...net.pl>

    Czy w przypadku przelewu na moje konto pewnej sporej sumy pieniedzy zza
    granicy (ale ponizej 15000 euro) bank moze przeslac informacje o transakcji
    do US?
    Ewent. czy taka operacja moze pociagnac za soba jakies dzialania banku??

  • 2. Data: 2005-05-07 15:40:35
    Temat: Re: przelew a US
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Tak - Message-ID: <d5drpq$s5e$1@inews.gazeta.pl>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-05-08 06:54:23
    Od: "anii" <a...@k...com>

> [...]
    > transakcji do US?
    > Ewent. czy taka operacja moze pociagnac za soba jakies dzialania banku??

    Za każdym razem gdy przedsięwźmie podejrzenie zglasza to NIE do US, ale do
    GIDO.
    Natomiast jeśli będziesz miał kontrolę US, to może cię on zmusić do zeznania
    wszytkich dochoda i przedstawienie wyciągów z kont. Za oświadczenie
    nieprawdy grozi nie tylko kks ale i kk.

    ani

  • 4. Data: 2005-05-09 06:31:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    anii wrote:

    > Za każdym razem gdy przedsięwźmie podejrzenie zglasza to NIE do US,
    > ale do GIDO.

    Co to jest GIDO?
    Słydzałem o GIODO, GIIF, ale o GIDO jeszcze nie.