    From: xbartx <x...@b...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
    Date: Mon, 18 Mar 2019 22:07:14 +0100

    On 3/18/19 6:11 PM, s...@g...com wrote:

    > Widac nie rozumiesz jak dziala i po co jest system ograniczen.
    > Jest on po to aby jak najmniej pieniedzy dalo sie wyprowadzic z konta.

    Kolejny mądry. W Millenium byłeś na praktykach czy jak? ;)
    System bankowy to nie jest jakaś gra albo inna ruletka, tego się po
    prostu używa i wykonuje operację według uznania. Jak dla mnie nie może
    być w systemie bankowym coś takiego jak nieudana próba (no może poza
    próbą logowania albo zmiany hasła), bo niby jak? Mam na koncie 1000 zł,
    nie mam żadnego debetu, kredytu ani nic takiego i chcę przelać 1500 zł i
    co system mi zaliczy nieudaną próbę? Przecież mamy XXI w. o ile się
    dobrze orientuję.

    Dostałem od kolejnej osoby kolejną odpowiedź znaczy kolejną wizję by
    Mille cytuję:

    "w odniesieniu do Pana zgłoszenia uprzejmie informuję, że limit główny
    stanowi dzienny limit transakcji możliwych do wykonania poprzez system
    Millenet. W poczet Limitu głównego wliczone zostają również transakcje
    zlecone z datą przyszłą oraz takie, *które nie zostały przyjęte przez
    system z powodu błędnych danych*. W dniu 15-03-2019 zlecił Pan przelew"

    Normalnie jak na wojnie w tym Mille. Reasumując 15 zleciłem przelew i
    poszedł i doszedł tego samego dnia, 16tego nie mogłem bo limit, 17ego o
    dziwno mogłem i poszedł a dzisiaj 18ego znowu nie mogłem bo limit.
    Bankowego Nobla bym im przyznał bez chwili zastanowienia.

    Xenocide