  • 11. Data: 2002-08-08 07:40:16
    Temat: Re: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :)
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > A jak nie masz wykupionej bankolinii? :-))) Zgadzam się, że pod tym względem
    > ten bank jest chory. Mam tam AmExa i bez opłaconej bankolinii (a opłacać jej
    > nie mam zamiaru) NIC się nie dowiem o swojej karcie - PARANOJA.

    Zawsze mozesz sprawdzic stan kredytu w bankomacie lub w oddziale.
    Pozdrawiam
    Radek

  • 12. Data: 2002-08-08 14:54:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    y.floraland.pl...
    > Zawsze mozesz sprawdzic stan kredytu w bankomacie lub w
    > oddziale.
    > Pozdrawiam
    > Radek

    ROTFL :-))) I to ma być nowoczesna karta???

    K. Kowalski

  • 13. Data: 2002-08-08 16:22:21
    Od: "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski":

    Zawsze mozesz sprawdzic stan kredytu w bankomacie lub w oddziale.

    Dodajmy, że "sprawdzanie w oddziale" wygląda tak: dysponentka bierze
    telefon, wystukuje numer, czeka 5 minut, po czym mówi do słuchawki: "cześć
    Kasiu, mam tu AmExa nr XXXX XXXXXX XXXXX, ważna do xx/xx, możesz podac stan?
    acha, dziękuję".
    Proste bankowanie :-)

    amnesiac

  • 14. Data: 2002-08-08 18:59:32
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl>

    > To co napisałeś osobiście mnie właśnie PRZERAŻA. Nie chciałbym aby coś
    > takiego panowało w moim banku :-(((
    Krzysztofie, ja też bym nie chciał ;-))) Fakt jest jednak faktem, że przy całej
    ułomności
    ich systemu (a może bardziej ludzi siedzących w centrali, bo do icbs`a przyczepić się
    nie można ;-)) to dobrze, że jakiś problem jednak mozna załatwić "półśrodkami".
    Oczywiście, na dłuższą metę jest to męczące... co w moim wypadku skończyło się
    zrezygnowaniem z 90% usług do których mi wcześniej Millennium było potrzebne ;-((
    no ale cóż... po to jest konkurencja ;-)
    pzdr
    .:jazzoo:.

  • 15. Data: 2002-08-08 19:58:45
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Naidoo <p...@m...icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aipicn$fu3$...@t...icpnet.pl...
    > jezelli ma ze soba dowod osobisty moze podac pani przez telefon
    (infolinia)
    > wszystkie dane z dowodu oraz tzw. informacje go identyfikujace, nie wiem
    jak
    > to w Millenium dziala, ale przy otwieraniu r-ku musial podac nazwisko
    > panienskie matki,

    Nie podadza. Przeciez ktos mogl ukrasc Twoj dowod, a nawisko panienskie
    matki uslyszec od kogos. Tutaj chodzi o bezpieczenstwo Twoich pieniedzy!
    Jezeli nie znasz telekodu do Bankolinii (i jej nie masz) to przez 0 800 12
    2000 niczego sie nie dowiesz.
    Pozdro
    AruBuru

  • 16. Data: 2002-08-08 19:59:59
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Krzysztof Kowalski

    >Nie chciałbym aby coś
    > takiego panowało w moim banku :-(((

    A jaki to Twoj bank :-) ?
    Pozdro
    AruBuru

  • 17. Data: 2002-08-08 20:03:49
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik amnesiac_wawa <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:aiu5ks$i0n$...@n...gazeta.pl...

    >"cześć
    > Kasiu, mam tu AmExa nr XXXX XXXXXX XXXXX, ważna do xx/xx, możesz podac
    stan?
    > acha, dziękuję".
    > Proste bankowanie :-)

    Do jakiego banku porownujesz?
    Pozdro
    AruBuru

  • 18. Data: 2002-08-08 20:08:43
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:airn5a$21f$...@n...onet.pl...

    > I nawet jak sie chce miec to nie aktywuja jej :/ dzwonilem na nr do
    > zastrzegania kart - zostalem wyslany na drzewo...

    Bankolinia - uruchamiasz w oddziale, a potem sam dzwonisz pod 0 800 12 2000,
    podajesz nr rachunku, haslo i zglasza sie konsultant pytajac o kilka rzeczy.
    I juz.
    Pozdro
    AruBuru

  • 19. Data: 2002-08-08 22:46:49
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Krzysztof Kowalski <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aiu0mn$ovs$...@s...silesia.pik-net.pl...

    > ROTFL :-))) I to ma być nowoczesna karta???

    Jak zapowiadaja obsluga elektroniczna pojawi sie juz lada dzien. Ale bez
    przesady z tą nowoczesnoscia. Bo przeciez chodzi Ci jedynie o mozliwosci
    sprawdzania salda...Nie wszystko od razu. W koncu pod koniec lipca dopiero
    co skonczyli połączenie i przejscie klientow BIG BG na obsluge ICBS. Jak tam
    skonczyli to moze wreszcie ruszy ta obsluga przez inet.
    Pozdro
    AruBuru

  • 20. Data: 2002-08-08 22:47:30
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik .:jazoo:. <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:airqsb$9f5$...@n...tpi.pl...

    > Dlaczego nie można??? Jak się dogadasz z pracownikiem w oddziale którym
    się
    > na codzień obsługujesz, to możecie na ten okres (bądź na dłużej) możesz
    > ustalić
    > jakieś na hasło i wtedy nie ma problemu - dzwonisz do oddziału,

    Oddzialy raczej nie obsluguja telefonicznie. 4 osoby w oddziale, obsluga
    wszystkiego i jeszcze telefon do rozmow z klientami?
    W oddz. PKO BP w moim miescie obsluguja przez telefon. Ty stoisz do pani, a
    pani z kims rozmawia, mowi jakie ma saldo itd. a ludzie stoja w olbrzymich
    kolejkach i czekaja i czekaja i czekaja...
    Pozdro
    AruBuru