eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :) › Re: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-
    mail
    From: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta
    :)
    Date: Fri, 9 Aug 2002 00:47:30 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <aiuuf6$iq0$9@news.tpi.pl>
    References: <aipgoa$oca$1@news2.tpi.pl> <airqsb$9f5$1@news2.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa62.opole.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1028848936 19264 213.76.4.62 (8 Aug 2002 23:22:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Aug 2002 23:22:16 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-Subject: Odp: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru
    konta :)
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:197216
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik .:jazoo:. <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:airqsb$9f5$...@n...tpi.pl...

    > > Z oddzialami nie mozna sie skontaktowac telefonicznie tylko osobiscie -
    > Dlaczego nie można??? Jak się dogadasz z pracownikiem w oddziale którym
    się
    > na codzień obsługujesz, to możecie na ten okres (bądź na dłużej) możesz
    > ustalić
    > jakieś na hasło i wtedy nie ma problemu - dzwonisz do oddziału,

    Oddzialy raczej nie obsluguja telefonicznie. 4 osoby w oddziale, obsluga
    wszystkiego i jeszcze telefon do rozmow z klientami?
    W oddz. PKO BP w moim miescie obsluguja przez telefon. Ty stoisz do pani, a
    pani z kims rozmawia, mowi jakie ma saldo itd. a ludzie stoja w olbrzymich
    kolejkach i czekaja i czekaja i czekaja...
    Pozdro
    AruBuru




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1