  • 1. Data: 2009-08-31 14:29:08
    Temat: Przeniesienie KK
    Od: Bartek <b...@g...com>

    Witam,

    Postanowilem przeniesc obecna KK do innego banku, mam zamiar zlozyc
    wniosek w dwoch bankach rownoczesnie,
    czyli z jednej katy uzyskac dwie nowe.
    Tak sie zastanawiam, czy mowic o tym fakcie obu bankom?

    Likwidacje karty biore na siebie, nie wiem, czy one to pozniej
    sprawdzaja czy tez nie.

    Inna opcja, ktora wchodzi w gre, to rozbicie limitu kredytowego na
    dwie karty, to chyba oba banki powinny przyjac bez problemu, jak
    myslicie?

    pozdrawiam,

    Bartek

  • 2. Data: 2009-08-31 14:32:24
    Temat: Re: Przeniesienie KK
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "Bartek" <b...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...

    > Tak sie zastanawiam, czy mowic o tym fakcie obu bankom?

    Nie.

    > Likwidacje karty biore na siebie, nie wiem, czy one to pozniej
    > sprawdzaja czy tez nie.

    Róznie to bywa, zalezy dokad przenosisz i na kogo fizycznie trafisz.

    > Inna opcja, ktora wchodzi w gre, to rozbicie limitu kredytowego na
    > dwie karty, to chyba oba banki powinny przyjac bez problemu, jak
    > myslicie?

    Opcja bez sensu. Natknie sie na mur niezrozumienia ze strony banków
    docelowych.