  • 1. Data: 2011-01-20 10:18:43
    Temat: Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Dla posiadajacych konto-5.3%, dla pozostalych 5.25% na 3- miesiace.

  • 2. Data: 2011-01-20 10:29:46
    Temat: Re: Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
    Od: "wiatrak" <w...@N...yahoo.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Dla posiadajacych konto-5.3%, dla pozostalych 5.25% na 3- miesiace.

    Pogielo ich? najwyzej oprocentowane 3-miesieczne?

    wiatrak

  • 3. Data: 2011-01-20 10:33:09
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 20 Sty, 11:29, "wiatrak" <w...@N...yahoo.pl> wrote:

    > Pogielo ich? najwyzej oprocentowane 3-miesieczne?
    >
    > wiatrak

    Nie wiem czy pogięło, ale jeśli chodzi o optymalizację to minimalna
    kwota 3000, więc trzeba by policzyć czy to rzeczywiście najlepsza
    oferta :)

  • 4. Data: 2011-01-20 10:36:09
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Uzytkownik "wiatrak" <w...@N...yahoo.pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Pogielo ich? najwyzej oprocentowane 3-miesieczne?

    Bank mówi tak: koledzy, w miare wiemy, co moze byc za
    3 miesiace, ale ni cholery, co bedzie za pól roku. Daje troche
    do myslenia :)

  • 5. Data: 2011-01-20 10:40:50
    Od: "wiatrak" <w...@N...yahoo.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Dla posiadajacych konto-5.3%, dla pozostalych 5.25% na 3- miesiace.

    A jest w meritum podglad lokat jak sie nie ma konta?

    wiatrak

  • 6. Data: 2011-01-20 10:46:36
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 20 Sty, 11:40, "wiatrak" <w...@N...yahoo.pl> wrote:
    > Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomoscinews:ih9265$1b0h$1@news2.ipartners.pl...

    > A jest w meritum podglad lokat jak sie nie ma konta?
    >
    > wiatrak

    Nie. Trzeba minimum założyć Meritum Zarabiające (free jeśli bez
    karty). Natomiast mimo braku podglądu wszystkie lokaty jakie u nich
    miałem działały i wracały bez pudła, o ile we wnioskach podaje się w
    identyczny sposób swoje dane, inaczej wydzwaniają, żeby potwierdzać.

  • 7. Data: 2011-01-20 10:57:49
    Od: " " <a...@g...pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Dla posiadajacych konto-5.3%, dla pozostalych 5.25% na 3- miesiace.

    A ja patrzę, patrzę na
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/
    i nie widzę :(

  • 8. Data: 2011-01-20 11:18:43
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "wiatrak" <w...@N...yahoo.pl> wrote in message

    > Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Pogielo ich? najwyzej oprocentowane 3-miesieczne?

    praktycznie jak policzysz dla Meritum min. 3064.63 to masz 5.36%, jak
    zakladasz ze skarbonkowego Getina na min.+1zl to wychodzi-3m na 5.42%. Czyli
    atrakcyjnie w celu dywersyfikacji lokat, ale nie jest to takie max. promocja
    ograniczona czasowo do 25.stycznia

  • 9. Data: 2011-01-20 11:20:14
    Od: " " <a...@g...pl>

    > A ja patrzę, patrzę na
    > http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/
    > i nie widzę :(

    Ja widzę:
    https://feniks.meritumbank.pl/WebFrontendWWW/appdep/
    appdep.jsf?portal=www

    ale mam inne pytanie: jak długo ważny jest wniosek? Tylko 5 dni? Bo mnie
    przydałyby się wnioski, ale ważne na przełomie stycznia/lutego... :(

  • 10. Data: 2011-01-20 11:20:58
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <a...@g...pl> wrote in message

    > A ja patrzę, patrzę na
    > http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/
    > i nie widzę :(

    wejdz glebiej w dany rodzaj lokat i cechy lokaty, tam jest tabelka