  • 1. Data: 2011-01-20 11:49:09
    Temat: Alior offline?
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    System Aliora offline u wszystkich, czy tylko ja mam jakieś problemy?

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 2. Data: 2011-01-20 11:53:34
    Temat: Re: Alior offline?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <a...@n...bedzie> napisał w wiadomości grup
    > System Aliora offline u wszystkich, czy tylko ja mam jakieś problemy?

    Przez około 4 minuty był off-line, ale już się podniósł. Masz refleks. :)

  • 3. Data: 2011-01-20 11:55:45
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 1/20/2011 12:53 PM, MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <a...@n...bedzie> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:4d382176$...@n...home.net.pl...
    >
    > Przez około 4 minuty był off-line, ale już się podniósł. Masz refleks. :)

    Ja bym to nazwał pechem, ale określenie refleks też mi się bardziej podoba.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 4. Data: 2011-01-20 11:57:29
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jan 20, 12:53 pm, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > U ytkownik "Arkadiusz Dymek" <a...@n...bedzie> napisa w wiadomo ci grup

    > Przez oko o 4 minuty by off-line, ale ju si podni s . Masz refleks. :)

    No wg mnie jest nadal kaszana - nie widac nic oprocz naglowka...

  • 5. Data: 2011-01-20 12:18:54
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 1/20/2011 12:55 PM, Arkadiusz Dymek wrote:

    > Ja bym to nazwał pechem, ale określenie refleks też mi się bardziej podoba.

    No niestety... Teraz już oficjalnie ogłosili awarię. A mam ważny przelew
    do posłania. Pięknie...

    Pozdrawiam,
    Arkadesh