  • 1. Data: 2011-01-19 19:50:43
    Temat: getin skarbonkowe - parę pytań
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    Czołem Waszmościowie!

    1. Jaki jest system autoryzacji dostępu do konta (W por. np. z EB, mB,
    ING, OF)? Na podst. doświadczeń z openonline zgaduję, że przydzielony
    8-cyfrowy login i maskowane, min. 12-znakowe hasło, tak? (OF nie chciało
    łyknąć 10-zn.)

    2. Jak przebiega autoryzacja transakcji? (nie są dla mnie jasne pkt 3 i
    4 w zakładce "bezpieczeństwo" - co to jest "kod PIN"? Np. w OF wpienia
    mnie strasznie konieczność przeklepywania kodu SMS przy zakładaniu
    lokat. Paranoja. W końcu pieniądze nadal są na moim rachunku, tylko na
    innym koncie...)

    3. Czy są zwłoki/kiksy na stronie www jak w EB?

    4. Czy są jakieś pułapki w korzystaniu z karty do konta? Ukryte koszta?
    Tzn czy można wziąć tę kartę bez obaw, czy trzeba się bronić?

    5. Czy da się to konto założyć "od ręki" w oddziale? (mam już u nich
    jakieś-tam TOP, albo jakoś-tak, więc jestem "notowany" ;) ...)

    6. Czy przekierowanie pensji/emerytury załatwiają sami, czy trzeba dymać
    (w moim przypadku do ZUSu)?

    7. Czy spamują SMSami?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2011-01-19 21:37:08
    Temat: Re: getin skarbonkowe - parę pytań
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Maruda wrote:
    > 3. Czy są zwłoki/kiksy na stronie www jak w EB?

    Trzeba "pochodzic po stronie", by prezentowane dane staly sie aktualne.

    > 4. Czy są jakieś pułapki w korzystaniu z karty do konta? Ukryte koszta?
    > Tzn czy można wziąć tę kartę bez obaw, czy trzeba się bronić?

    Debetowka? Nie stwierdzilem.

    > 5. Czy da się to konto założyć "od ręki" w oddziale?

    Nie mozna. W oddziale mozesz jedynie wplacic pieniadze na konto w GO. Bez
    prowizji.

    > 7. Czy spamują SMSami?

    Nie.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2011-01-19 21:43:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Maruda" <n...@c...pl> wrote in message news:ih7fal$km5$1@news.onet.pl...
> [...]
    > ING, OF)? Na podst. doświadczeń z openonline zgaduję, że przydzielony
    > 8-cyfrowy login i maskowane, min. 12-znakowe hasło, tak? (OF nie chciało

    System jest raczej identyczny z OF, inny kolor, tak samo nie mozna wpisac
    przelewow z data przyszla nie majac srodkow na koncie (lekka paranoja).

> [...]
    > strasznie konieczność przeklepywania kodu SMS przy zakładaniu lokat.
    > Paranoja. W końcu pieniądze nadal są na moim rachunku, tylko na innym

    Chyba w OF tez nie trzeba sms do zakladania lokat?

    > 3. Czy są zwłoki/kiksy na stronie www jak w EB?
    >
    > 4. Czy są jakieś pułapki w korzystaniu z karty do konta? Ukryte koszta?
    > Tzn czy można wziąć tę kartę bez obaw, czy trzeba się bronić?

    Karty nie mam, nie trzeba jej brac.

    > 5. Czy da się to konto założyć "od ręki" w oddziale? (mam już u nich
    > jakieś-tam TOP, albo jakoś-tak, więc jestem "notowany" ;) ...)

    Nie da sie, tylko wniosek on-line i kurier. W odzialach nie skorzystasz z
    tego konta, nie maja podgladu.

    > 6. Czy przekierowanie pensji/emerytury załatwiają sami, czy trzeba dymać
    > (w moim przypadku do ZUSu)?

    Nie polecam tego konta jako podstawowego, zbyt niepewny system i pewnie
    jeszcze inne ukryte wady jak te przelewy, ktore wymienilem wczesniej.
    Oni nie reaguja na 'bugi' w swoim systemie i twierdza, ze wszystko jest OK.

    > 7. Czy spamują SMSami?

    Nie spamuja.

  • 4. Data: 2011-01-19 22:11:04
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-01-19 22:43, Krzysztof pisze:

    > Chyba w OF tez nie trzeba sms do zakladania lokat?

    Trzeba. :(
    (Przynajmniej jak już się ma u nich konto w openonline, niekoniecznie
    rachunek bankowy)
    Lokaty staram się zakładać blisko kwoty minimalnej, aby w razie nagłej i
    niespodziewanej potrzeby kasy zminimalizować straty odsetek, więc muszę
    się naklepać.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2011-01-19 22:53:03
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Maruda" <n...@c...pl> wrote in message news:ih7nhq$jvo$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Lokaty staram się zakładać blisko kwoty minimalnej, aby w razie nagłej i
    > niespodziewanej potrzeby kasy zminimalizować straty odsetek, więc muszę

    Zakladanie lokat z konta wewnetrznego (ROR) w OF/GO jest identyczne i nie
    wymaga sms.
    Jak znasz system OF to GO to kalka z dodana swinka skarbonka (dla konta
    skarbonkowego)

  • 6. Data: 2011-01-19 22:53:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 20:50:43 +0100, Maruda napisał(a):

> [...]
    > ING, OF)? Na podst. doświadczeń z openonline zgaduję, że przydzielony
    > 8-cyfrowy login i maskowane, min. 12-znakowe hasło, tak? (OF nie chciało

    Tak, system z gatunku "zrobimy takie sekjurity, że będziesz musiał
    zapisywać hasła".

    > mnie strasznie konieczność przeklepywania kodu SMS przy zakładaniu
    > lokat. Paranoja. W końcu pieniądze nadal są na moim rachunku, tylko na
    > innym koncie...)

    Przy lokatach nie trzeba klepać kodów.

    > 3. Czy są zwłoki/kiksy na stronie www jak w EB?

    Są, odświeżanie sald leży. Ale przynajmniej jeśli system jest "w
    konserwacji", to tego nie przeoczysz.

    > 5. Czy da się to konto założyć "od ręki" w oddziale? (mam już u nich
    > jakieś-tam TOP, albo jakoś-tak, więc jestem "notowany" ;) ...)

    Oczywiście, zaraz jak tylko znajdziesz jakiś oddział getinonline ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2011-01-19 23:21:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    On 2011-01-19, Maruda <n...@c...pl> wrote:
> [...]
    > ING, OF)? Na podst. doświadczeń z openonline zgaduję, że przydzielony
    > 8-cyfrowy login i maskowane, min. 12-znakowe hasło, tak? (OF nie chciało
    Chyba tak/

> [...]
    > mnie strasznie konieczność przeklepywania kodu SMS przy zakładaniu
    > lokat. Paranoja. W końcu pieniądze nadal są na moim rachunku, tylko na
    NO to w GO przy zakładaniu lokaty nie trzeba. (Choć trochę dziwne co
    piszesz o OF - też wydaje mi się, że nie trzeba było)

    > 3. Czy są zwłoki/kiksy na stronie www jak w EB?

    Gorzej. (RTFA)

    > 4. Czy są jakieś pułapki w korzystaniu z karty do konta? Ukryte koszta?
    > Tzn czy można wziąć tę kartę bez obaw, czy trzeba się bronić?
    NIe zauważyłem pułapek.

    > 5. Czy da się to konto założyć "od ręki" w oddziale? (mam już u nich
    > jakieś-tam TOP, albo jakoś-tak, więc jestem "notowany" ;) ...)
    Nie da się. Getin placówkowy nic nie wie o GO.

    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 8. Data: 2011-01-20 07:01:54
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-01-19 23:11, Maruda pisze:

> [...]
    > Lokaty staram się zakładać blisko kwoty minimalnej, aby w razie nagłej i
    > niespodziewanej potrzeby kasy zminimalizować straty odsetek, więc muszę

    Ups - poprawka: Trzeba było (wklepywać SMSy w OF), jeszcze parę dni
    temu. Dzisiaj sprawdzałem - już nie trzeba.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.