  • 1. Data: 2011-01-19 16:02:36
    Temat: Jak to Open Finance przelewy wstrzymuje
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Skończyły mi się dzisiaj lokaty na znaczącą kwotę. Przed 6 rano zleciłem
    przelew z konta OF do Meritum. Jest już po ostatniej sesji Elixiru, a na
    rachunku docelowym pustki...
    Co ciekawe, znów w OF problemy z odświeżeniem i do teraz widzę, że
    całość jest w blokadach, a dostępne saldo jest 0. Nie jestem nawet w
    stanie stwierdzić, czy to rzeczywiście jest przyblokowane w OF z
    jakiegoś im znanemu powodu czy "wyszło" (tzn. zostało zaksięgowane, że
    wyszło, ale w rzeczywistości przetrzymane).

    Gratulacje dla Getin Noble Banku, który musi przetrzymywać przelewy,
    żeby zarabiać. Następnym razem pamiętajcie, żeby doliczać jeden dzień
    licząc % na lokacie w OF/GB/IB.

  • 2. Data: 2011-01-19 16:50:28
    Temat: Re: Jak to Open Finance przelewy wstrzymuje
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Gratulacje dla Getin Noble Banku, który musi przetrzymywać przelewy, żeby
    > zarabiać. Następnym razem pamiętajcie, żeby doliczać jeden dzień licząc %
    > na lokacie w OF/GB/IB.

    jaki procent nominalny miales i na jaki czas ?

  • 3. Data: 2011-01-19 20:20:28
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 19.01.2011 17:50, brum wrote:

    > jaki procent nominalny miales i na jaki czas ?

    Na rok na 5,65%.

    Ale już się dowiedziałem co i jak. Okazuje się, że wsztrzymali przelew w
    celu weryfikacji telefonicznej. Dzwonili o godzinie 18 (przlew zlecony
    przed 6 rano!), myśleli że naciągną frajera na odsetki. A ja ten przelew
    odwołałem, i - o dziwo - kasa wróciła na konto natychmiast.
    Jutro spróbuję ponownie, ale mniejszymi porcjami.

    Oczywiście ich regulamin na oczy nie widział czegoś takiego jak
    telefoniczna weryfikacja, więc poszła reklamacja.

  • 4. Data: 2011-01-19 20:54:16
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

> [...]
    > celu weryfikacji telefonicznej. Dzwonili o godzinie 18 (przlew zlecony
    > przed 6 rano!), myśleli że naciągną frajera na odsetki

    jakie odsetki?

  • 5. Data: 2011-01-19 21:43:33
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 19.01.2011 21:54, zlotowinfo wrote:

    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > jakie odsetki?

    W OF ROR nie jest oprocentowany a KO jest na 4,5%. Jeżeli kasa była
    zablokowana na ROR i potwierdziłbym przelew to nie dostałbym żadnych
    odsetek za dzisiaj. A tak, przelałem kasę na KO i odsetki się naliczą, a
    przelew zrobię jutro.