  • 41. Data: 2023-01-17 17:03:52
    Temat: Re: Media Expert -- Sukcess!!!
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 sty 2023 o 14:55, J.F pisze:

    > Chyba dasz, ale pralke chcesz zamowic z dowozem i wniesieniem do domu.

    Nie zdołam.

    > Na allegro?

    W Neonet.

    > To sie rozlaczysz, albo podasz byle jaki, a potem przeprosisz
    > ze musisz odszukac wlasciwy :-)

    Oszukam, lecz zechcę być obsłużony bez oszustw?

    > No to zaplac przelewem :-)

    Próbowałem dwa razy zapłacić kartą Millennium -- daremnie...
    Co gorsza -- zamówienie anulowało się bezzwłocznie ;) i straciłem
    rabatowy kod. Szybko dostałem kolejny, który znów przepadł i kolejny,
    który okazał się niepoprawnym...

    Zadzwoniłem -- powiedziano mi, bym zapisał.
    Napisałem -- czekam na riakszyn.
    Zapisałem się kolejny raz -- ponoć skutecznie, ale kodu jeszcze
    nie dostałem...
    Chciałem użyć kodu z Neo24 -- ale też jeszcze nie dostałem...

    Rozpatrzyłem płacenie kredytową kartą Citi -- ale ta wygasła,
    gdyż długo nie była operacyjnie rozgrzewana...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2023-01-17 17:10:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Jan 2023 17:03:52 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Nie zdołam.

    > W Neonet.

    > Oszukam, lecz zechcę być obsłużony bez oszustw?

    Chcesz, zeby ci powiedzieli gdzie jest formularz zgloszenia
    reklamacji.
    I chcesz sie dowiedziec czy wiedzą :-)

    I czy pralke odbiorą, czy musisz dostarczyc do nich.
    I czy odbiorą ze zniesieniem, czy zniesc sam musisz :-)

    Znajoma o ma neonecie jak najgorsze zdanie, wlasnie po jednej
    reklamacji.

    Ale moze Ty nie bedziesz mial problemow, albo cie dobrze obsłużą :-)

    J.

  • 43. Data: 2023-01-17 17:17:17
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 sty 2023 o 17:10, J.F pisze:

    > Znajoma o ma neonecie jak najgorsze zdanie, wlasnie po jednej
    > reklamacji.

    > Ale moze Ty nie bedziesz mial problemow, albo cie dobrze obsłużą :-)

    Znajoma może w detalach opisać swój problem?
    Piszesz, że w Neonecie jest źle; pisałeś, że w EuroAGD jest źle...
    Więc gdzie jest dobrze? Chyba przyznasz mi rację co do tego, że
    wybór sklepów w Polsce jest słaby...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 44. Data: 2023-01-17 17:23:09
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 sty 2023 o 17:03, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Zadzwoniłem -- powiedziano mi, bym zapisał.

    Ależ mam pecha!!!
    + Zadzwoniłem -- powiedziano mi, bym Napisał.

    Jedna litera u mnie dość często zmienia postać rzeczy!!!
    Kiedyś napisałem 'dzieSięć' zamiast 'dzieWięć'; niedawno
    napisałem 'wkrętaRki' zamiast 'wkrętaki'... Teraz napisałem
    'Zapisał' zamiast 'Napisał'...

    Napisał do nich, ale zapisał się do newslettera?...

> [...]

    > Rozpatrzyłem płacenie kredytową kartą Citi -- ale ta wygasła,
    > gdyż długo nie była operacyjnie rozgrzewana...
    Nadal odpowiedzi nie widzę... (poza automagicznym pokwitowaniem
    mej prośby)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 45. Data: 2023-01-19 00:53:06
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 sty 2023 o 17:23, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Nadal odpowiedzi nie widzę... (poza automagicznym pokwitowaniem mej prośby)

    Odpowiedzi pojawiły się dwie. Z jednej wynika, iż sprawa jest
    rozpatrywana. Z innej -- że pralka staniała o kolejne 100 plnów
    za sprawą innego (sto od wydanego tysiąca) kodu rabatowego. (kody
    nie łączą się) Teraz pytanie -- lepiej via net i wziąć coś z Tipli,
    czy lepiej jechać do stacjonarnego, zapłacić telefonem i wziąć 2%
    od Alior Banku? Może warto dokupić kolejne słuchawki -- by wziąć
    kolejną stówkę?... ;) Tym razem TWS...

    Gdybym w grudniu nie zatankował niemal do pełna -- nie straciłbym
    z powodu przepełnienia bufora. ;) Na dodatek teraz paliwo jest tańsze
    niż w grudniu. To jest dopiero ANTYINFLACYNA TARCZA MMOrawieckiego
    i DObajtka!!! Teraz paliwo jest o 1% tańsze niż było w grudniu,
    gdy VAT był wyższy...

    -=-

    Odwiedziłem Benmar i Castoramę. Ceny w Castoramie porażają... Zajrzałem
    do Leroy (gdzie nie kupuję z uwagi na wojnę) by sprawić ile dokładam
    w Castoramie -- w Leroy ceny *wyższe* niż w Castoramie... Ale w Auchan
    chyba można kupić teflonowa taśmę 5 razy taniej niż w Castoramie, zaś
    cybant -- 2 razy taniej... Syfon na Allegro można znaleźć 4 razy tańszy
    niż w Castoramie...

    Jadąc do Castoramy niemal niczego nie widziałem, gdyż padał deszcz...

    - Czy wymienił pan wycieraczki?
    - Nie widzę takiej potrzeby.
    - Przez tak brudne szyby nie tylko potrzeby pan nie zobaczy...

    Od ponad dziesięciu lat noszę się z zamiarem kupna nowych wycieraczek...
    Jak na razie jedynie wycieram/czyszczę fabryczne... Jest OK. :)

    Jadąc do Castoramy słuchałem radia. [skoro przez brudne szyby niczego
    nie widziałem -- przynajmniej posłuchałem radia?] Usłyszałem, że DOBajtek
    (menadżer po menadżerskim kursie) kupuje gaz po 300 a biznesom
    sprzedaje po 800...

    W Castoramie zostałem telefonicznie napadnięty przez jakiegoś agenta
    ubezpieczeniowego, któren ;) proponował mojemu ojcu ubezpieczenie
    Nowego Volvo... Nie chciałem już mu ranić serca wieścią, iż moje
    OC (razem z awaryjno-wypadkowym assistance i ubezpieczeniem bagażu)
    na kolejny rok kosztuje mnie w Uniqa via mBank aż ;) 287 plnów...

    LEDkowe oświetlenie w Castoramie tak mocno staniało, że aż trudno
    w to uwierzyć...

    -=-

    Nic to... Trzeba wymienić kranik i być może syfon...
    Przy okazji mógłbym wymienić łatę na przewierconej przed laty rurze...
    Już wiem, jaką łatę mogę przyłożyć w miejsce obecnej... Ale jeszcze
    tej łaty nie mam... (ze dwie dychy kosztuje) Obecna trzyma się dobrze,
    choć ponoć nie musi być tak słodko nieskończenie długo...

    -=-

    Okazuje się, że Candy nadal oferuje 5 lat gwarancji na niektóre swoje
    pralki. Ciekawe, jak długo potrzyma Amica... Ludzie skarżą się na
    amortyzatory i detergentowy pojemnik... Ponoć ten pojemnik czasami ;)
    przecieka, zalewając amortyzatory -- niszcząc je...

    -=-

    Nawiązując do banków -- postaram się o konto w BNP dla siebie i matki,
    by zgarnąć tałzena. Co miesiąc dostaję kilka dyszek za płacenie...
    Uzbiera się na pralkę i przyłączenie?...

    -=-

    Gdybym wywalił z kuchni wysoką szafkę -- mógłbym w jej miejsce wstawić
    lodówkę, stojącą teraz na korytarzu. :) W miejsce po lodówce mógłbym
    postawić pełnowymiarową pralkę a nad tą pralką -- prawdziwą suszarkę?...
    Kiedyś kuchenna szafka mieściła lodówkę -- lodówka była tańsza od tej
    szafki...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 46. Data: 2023-01-19 12:20:45
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 19 sty 2023 o 00:53, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > amortyzatory i detergentowy pojemnik... Ponoć ten pojemnik czasami ;)
    > przecieka, zalewając amortyzatory -- niszcząc je...

    Pralka AMICA WA1S712CLiSD znów podrożała... O 2 hpln...

    --