  • 1. Data: 2023-01-13 03:10:31
    Temat: Dziś zamykają [na klucz?] Shopee.pl
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Dziś zamykają [na klucz?] Shopee.pl -- było tam tak fajnie!!!
    Gdzie teraz można kupować w necie?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 2. Data: 2023-01-13 07:25:46
    Temat: Re: Dziś zamykają [na klucz?] Shopee.pl
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tpqein$1tgc$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Dziś zamykają [na klucz?] Shopee.pl -- było tam tak fajnie!!!
    > Gdzie teraz można kupować w necie?

    Śpieszmy się robić screenshoty.
    Tak szybko odchodzą.

    Pierwsze słyszę o nich?
    To taki chiński sklep, myło i powiło?

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 3. Data: 2023-01-13 11:01:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 13 stycznia 2023 o 07:24:26 UTC+1 PiteR napisał(a):

    > Pierwsze słyszę o nich?

    Toś szczęśliwy, możliwe, że z tego powodu warto emigrować.
    Wzięli udział w konkursie na najbardziej wqrwiającą reklamę i być może wygrali.
    Na szczęście udało mi się tego nie usłyszeć - a pewnie nie dałoby się tego
    odusłyszeć...
    Jedynie wyobrażam sobie z opisów, i i tak jest koszmarnie.

    > To taki chiński sklep, myło i powiło?

    Ty się zając śmiej...
    Na dole w jednym przeklętym lokalu (było tam na początku biuro sprzedaży dewelopera,
    więc zapewne wielu ludzi przeklinało - a potem kupił to jakiś aferzysta, zrobił tam
    kantor,
    przy okazji buracko wywieszając na marmurze kasetony - no i teraz koleś podobno
    siedzi, a na lokalu hipoteka przymusowa z prokuratury) powstało jedyne, co w takim
    przeklętym
    miejscu powstać mogło, czyli chiński sklep.
    Taki prawdziwie chiński - założę się, że te towary nie mają dopuszczenia do obrotu w
    UE,
    ale chinczokom wydaje się, że wszędzie, gdzie są, są eksterytorialni.
    I zaraz zaczęli robić nam chinatown - wszystkie śmieci na chodnik przed wejściem,
    bo to, co za sklepem, to już o nas nie świadczy.
    Na kasetony ponaklejali naklejki ze swoimi znaczkami - wbrew pozorom było to na plus,
    bo najpierw
    opakowali je w torby na śmieci jak nie przymierzając paczki z paczkomatu...

    Ciekawe jest też to, że szybko na drzwiach pojawiła się kartka: "złodziejom wstęp
    wzbroniony".
    Kto tam kradł? Polacy, Ukraińcy, Cyganie (bo w okolicy też są), czarni czy właśnie
    importowani skośnoocy?

  • 4. Data: 2023-01-13 12:58:21
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 13 sty 2023 o 07:25, PiteR pisze:

    > Śpieszmy się robić screenshoty.

    W jakim celu te screenshoty?

    > Tak szybko odchodzą.

    > Pierwsze słyszę o nich?
    > To taki chiński sklep, myło i powiło?

    Tak, ale sprzedawały tam również polskie sklepy.
    Miałem tam: tanio bądź bardzo tanio; szybko; nie zawsze bez przygód,
    ale do tej pory zawsze z happy endem; często bez kosztów przesyłki;
    spokojnie... Raz nie dotarły igły do szycia za mniej niż 2 pln, więc
    zwrócili pieniądze, choć nie upomniałem się...

    Media Expert do tej pory nie zwrócił.
    Zleciłem nocą kilka ;) przelewów -- wszystkie dotarły na docelowe konta.
    Ale rzekomo zlecony przez Media Expert wiele godzin wcześniej przelew do
    tej pory nie dotarł... Media Expert najwyraźniej żyje z kradzieży oraz
    z rozboju... Społeczny szkodnik...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2023-01-13 15:44:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1a096e0a-2f95-44db-bd52-3e1e2b3d94edn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

> [...]
    > wszędzie, gdzie są, są eksterytorialni. I zaraz zaczęli robić nam
    > chinatown - wszystkie śmieci na chodnik przed wejściem, bo to, co

    Pytałem się kolegów z pracy, z dalekiego wschodu.
    My mamy ruskich. Napadają nas co kilkadziesiąt lat.
    Wy to musicie mieć tam fajnie, cisza spokój?

    Odpowiedzieli
    Hahaha. O nie kolego. Grass is always greener.
    My mamy chińczyków. Kradna nam całe wyspy.

    Hindusi natomiast mówią, no wiesz próbują przyłazić
    to postrzelamy się na granicy i jest spokój na jakiś czas.

    Himalaje bezcenne. Za wszystko inne zapłacisz kartą...

  • 6. Data: 2023-01-13 22:09:07
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    odusłyszeć...
    > Jedynie wyobrażam sobie z opisów, i i tak jest koszmarnie.

    Widziałem, słyszałem i żyję.
    Allegro podrożało na giełdzie piątaka :-)

  • 7. Data: 2023-01-13 22:18:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tprh0t$t42$1@gioia.aioe.org>

    > W jakim celu te screenshoty?

    no dla potomnych.

    Jak przyjemnie jest dziś pooglądać strony
    www sprzed epidemi gradientów szarzyzny.

    Kiedyś PKO Alior miało na jednym ekranie
    historię operacji z 2 lat. Dziś z ostatniego tygodnia.

    Za to cenię Lloyds, że od 2006r niewiele zmienił www
    i dalej (17lat mam konto) jest za darmo.

  • 8. Data: 2023-01-14 00:03:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    PiteR napisał(a) :
> [...]
    > www sprzed epidemi gradientów szarzyzny.
    >
    > Kiedyś PKO Alior miało na jednym ekranie
    > historię operacji z 2 lat. Dziś z ostatniego tygodnia.

    Niech zgadnę - nie ma dat, tylko nazwy dni tygodnia :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 9. Data: 2023-01-14 01:15:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Jan 2023 03:10:31 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Dziś zamykają [na klucz?] Shopee.pl -- było tam tak fajnie!!!

    Ha, a wydawalo mi sie, ze niedawno widzialem reklamy.

    Szybko poszlo?

    > Gdzie teraz można kupować w necie?

    Wszedzie ?

    J.

  • 10. Data: 2023-01-14 20:24:10
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2023-01-13 o 07:25, PiteR pisze:
    > in <news:tpqein$1tgc$1@gioia.aioe.org>

    > Pierwsze słyszę o nich?
    > To taki chiński sklep, myło i powiło?

    To taki sklep z najbardziej wqrwiającą reklamą
    - chyba na melodie baby shark

    3 im w 4 litery ;)

    Pozdro