    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Media Expert -- Sukcess!!!
    Date: Thu, 19 Jan 2023 00:53:06 +0100
    <tq1ipa$kmq$1@gioia.aioe.org> <tw3poow5w63h$.117jaulnbfvw.dlg@40tude.net>
    <tq22ln$14qi$1@gioia.aioe.org>
    <nousltd9elhb$.yxk52bf27krl.dlg@40tude.net>
    <tq4q28$1l2l$1@gioia.aioe.org>
    <4...@4...net> <tq5qlp$4pf$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <tq68df$17te$1@gioia.aioe.org>
    <l2cka8ln8t78$.k2ltxehvvptv.dlg@40tude.net>
    <tq6gt8$1jef$1@gioia.aioe.org> <tq6i1e$7uk$1@gioia.aioe.org>

    W dniu 17 sty 2023 o 17:23, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Nadal odpowiedzi nie widzę... (poza automagicznym pokwitowaniem mej prośby)

    Odpowiedzi pojawiły się dwie. Z jednej wynika, iż sprawa jest
    rozpatrywana. Z innej -- że pralka staniała o kolejne 100 plnów
    za sprawą innego (sto od wydanego tysiąca) kodu rabatowego. (kody
    nie łączą się) Teraz pytanie -- lepiej via net i wziąć coś z Tipli,
    czy lepiej jechać do stacjonarnego, zapłacić telefonem i wziąć 2%
    od Alior Banku? Może warto dokupić kolejne słuchawki -- by wziąć
    kolejną stówkę?... ;) Tym razem TWS...

    Gdybym w grudniu nie zatankował niemal do pełna -- nie straciłbym
    z powodu przepełnienia bufora. ;) Na dodatek teraz paliwo jest tańsze
    niż w grudniu. To jest dopiero ANTYINFLACYNA TARCZA MMOrawieckiego
    i DObajtka!!! Teraz paliwo jest o 1% tańsze niż było w grudniu,
    gdy VAT był wyższy...

    -=-

    Odwiedziłem Benmar i Castoramę. Ceny w Castoramie porażają... Zajrzałem
    do Leroy (gdzie nie kupuję z uwagi na wojnę) by sprawić ile dokładam
    w Castoramie -- w Leroy ceny *wyższe* niż w Castoramie... Ale w Auchan
    chyba można kupić teflonowa taśmę 5 razy taniej niż w Castoramie, zaś
    cybant -- 2 razy taniej... Syfon na Allegro można znaleźć 4 razy tańszy
    niż w Castoramie...

    Jadąc do Castoramy niemal niczego nie widziałem, gdyż padał deszcz...

    - Czy wymienił pan wycieraczki?
    - Nie widzę takiej potrzeby.
    - Przez tak brudne szyby nie tylko potrzeby pan nie zobaczy...

    Od ponad dziesięciu lat noszę się z zamiarem kupna nowych wycieraczek...
    Jak na razie jedynie wycieram/czyszczę fabryczne... Jest OK. :)

    Jadąc do Castoramy słuchałem radia. [skoro przez brudne szyby niczego
    nie widziałem -- przynajmniej posłuchałem radia?] Usłyszałem, że DOBajtek
    (menadżer po menadżerskim kursie) kupuje gaz po 300 a biznesom
    sprzedaje po 800...

    W Castoramie zostałem telefonicznie napadnięty przez jakiegoś agenta
    ubezpieczeniowego, któren ;) proponował mojemu ojcu ubezpieczenie
    Nowego Volvo... Nie chciałem już mu ranić serca wieścią, iż moje
    OC (razem z awaryjno-wypadkowym assistance i ubezpieczeniem bagażu)
    na kolejny rok kosztuje mnie w Uniqa via mBank aż ;) 287 plnów...

    LEDkowe oświetlenie w Castoramie tak mocno staniało, że aż trudno
    w to uwierzyć...

    -=-

    Nic to... Trzeba wymienić kranik i być może syfon...
    Przy okazji mógłbym wymienić łatę na przewierconej przed laty rurze...
    Już wiem, jaką łatę mogę przyłożyć w miejsce obecnej... Ale jeszcze
    tej łaty nie mam... (ze dwie dychy kosztuje) Obecna trzyma się dobrze,
    choć ponoć nie musi być tak słodko nieskończenie długo...

    -=-

    Okazuje się, że Candy nadal oferuje 5 lat gwarancji na niektóre swoje
    pralki. Ciekawe, jak długo potrzyma Amica... Ludzie skarżą się na
    amortyzatory i detergentowy pojemnik... Ponoć ten pojemnik czasami ;)
    przecieka, zalewając amortyzatory -- niszcząc je...

    -=-

    Nawiązując do banków -- postaram się o konto w BNP dla siebie i matki,
    by zgarnąć tałzena. Co miesiąc dostaję kilka dyszek za płacenie...
    Uzbiera się na pralkę i przyłączenie?...

    -=-

    Gdybym wywalił z kuchni wysoką szafkę -- mógłbym w jej miejsce wstawić
    lodówkę, stojącą teraz na korytarzu. :) W miejsce po lodówce mógłbym
    postawić pełnowymiarową pralkę a nad tą pralką -- prawdziwą suszarkę?...
    Kiedyś kuchenna szafka mieściła lodówkę -- lodówka była tańsza od tej
    szafki...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...