  • 1. Data: 2023-01-15 15:44:19
    Temat: Krawcowa biega bez majtek?...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Polska leży na węglu -- więc w Polsce brakuje węgla...
    Rosja leży na gazie -- więc w Rosji brakuje gazu...
    https://youtu.be/qWAgPyzmuOY
    Chciałem dać łapkę w górę -- dałem w dół, albowiem
    strona bryknęła tak, iż dolna łapka zajęła miejsce
    górnej właśnie wtedy, gdy stukałem w to miejsce...
    Rzecz jasna po chwili dałem w górę...

    Google stronami WWW żyje -- więc Googlaste strony
    brykają podczas wyświetlania...

    Szewc chodzi w podartych butach...

    Nie mogłem przypomnieć sobie w porę nazwy butnego ;)
    specjalisty -- przemieniłem go w topicku na krawcową... ;)

    -=-

    Dziennie oglądam od lat ze 30 filmów -- rocznie 10 kfilmów?
    W ciągu kilkunastu lat dałem kilka razy łapkę dół zgodnie
    ze swą intencją i co najmniej tyle samo razy wbrew sobie...

    --