  • 31. Data: 2023-01-15 20:23:17
    Temat: Re: Media Expert -- Sukcess!!!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Jan 2023 20:05:14 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Tak.

    > Wg m@ila przelew zlecono przed 11:12 poprzedniego dnia.

    Ale niekoniecznie zlecono w banku.

    > M@il od nich do mnie dociera w ułamku sekundy -- pomiędzy nimi nie...
    > (VoIP docierać musi szybko... niby to nieco inny softprotokół, ale
    > jednak ten sam nośnik...)

    No i co - myslisz, ze ktos tam dzwoni, zeby Ci blyskawicznie pieniadze
    zwrocic?
    wysyla emaila, albo w systemie sam gdzies wyskakuje po wystawieniu
    korekty, a dalej to sie juz leniwie toczy.

    > To sklepy?

    Sklepy wyskocza.

    > Za sto lat? -- kosztem nowej wojny domowej?...

    Jest tez druga wersja - ze taki moloch zbankrutuje sam :-)

    J.

  • 32. Data: 2023-01-16 00:36:23
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 15 sty 2023 o 20:23, J.F pisze:

    > Ale niekoniecznie zlecono w banku.

    Media Expert zlecił bankowi -- bank ociągał się?...

    > No i co - myslisz, ze ktos tam dzwoni, zeby Ci blyskawicznie pieniadze
    > zwrocic?

    Myślę, że wygenerowanie korygującej faktury automagicznie wygenerowało
    zlecenie przelewu -- bez dodatkowego udziału białkowego czynnika. A że
    ME (mając miesięcznie niemal miliard pln przychodu) zwraca masy -- też
    ma (tak myślę) swoje własne sesje wychodzące :) i zleca bankowi zwroty
    szmalu hurtowo -- ,,naraz'' zleca bankowi wiele bankowych przelewów...

    Białkowy pracownik jedynie podejmuje decyzję o wygenerowaniu faktury,
    czyli zarazem o zwróceniu forsy... (tak myślę)

    > wysyla emaila, albo w systemie sam gdzies wyskakuje po wystawieniu
    > korekty, a dalej to sie juz leniwie toczy.

    Dlaczego leniwie? Człowiek bywa leniwy -- automag nie wie, czym jest:
    pracowitość, lenistwo, bunt, własna wola, złośliwość, uprzejmość...

    > Sklepy wyskocza.

    Jakoś mi inne nie wyskakują. :)
    Amicę najwyraźniej mogę kupić albo w Neonecie, albo w Neo24. ;)
    https://www.neonet.pl/pralki/amica-wa1s712clisd.html

    Nie twierdzę, że Neonet jest jakoś źle przeze mnie widziany,
    ale wybór chyba mały. Po kupnie w Neonecie 2 telefonów raczej
    mam dobre wspomnienia. Wcześniej kupowałem tam drobiazgi -- za
    każdy razem było OK. Mam nadzieję, ze teraz też będzie OK, czyli
    Oll Korrekt...

    > Jest tez druga wersja - ze taki moloch zbankrutuje sam :-)

    Oby. :) Zauważ jednak, że padając -- przygnieść może swymi zwłokami
    to i owo... [jako astmatyk -- muszą uważać, by nie zaszkodził mi
    sypiący się gruz...]

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 33. Data: 2023-01-16 00:41:30
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 15 sty 2023 o 14:59, J.F pisze:

    > Nie chcą, zeby im klient przybiegl po gotowke tuz przed zamknieciem?

    Bez zapowiedzi nie można zabrać z marmuru zbyt dużej ilości wtórnych
    surowców... Ze ścianami są chyba jeszcze ciaśniejsze ograniczenia...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 34. Data: 2023-01-16 08:46:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Jan 2023 00:36:23 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Media Expert zlecił bankowi -- bank ociągał się?...

    Odpowiadacz zlecil komus ... ksiegowej?
    Watpie, aby byle zalatwiacz reklamacji mogl przelewy wysyłac.

    > Myślę, że wygenerowanie korygującej faktury automagicznie wygenerowało
    > zlecenie przelewu -- bez dodatkowego udziału białkowego czynnika.

    Jest to mozliwe, choc "zlecono".

> [...]
    > ma (tak myślę) swoje własne sesje wychodzące :) i zleca bankowi zwroty
    > szmalu hurtowo -- ,,naraz'' zleca bankowi wiele bankowych przelewów...

    Wielce prawdopodobne - tak konta firmowe dzialaja - ktos przygotowuje
    paczke przelewow, ktos zatwierdza, i paczka leci.

    Ale tak bez zatwierdzenia? To sie chyba nawet nie da :-)

> [...]
    >
    > Jakoś mi inne nie wyskakują. :)
    > Amicę najwyraźniej mogę kupić albo w Neonecie, albo w Neo24. ;)

    Najwyrazniej.
    Ale zobacz inny model
    https://www.ceneo.pl/104770519

    > Nie twierdzę, że Neonet jest jakoś źle przeze mnie widziany,

    Twierdzisz. Tylko jeszcze o tym nie wiesz. Bo nie reklamowales :-)

    J.

  • 35. Data: 2023-01-17 01:03:26
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 16 sty 2023 o 08:46, J.F pisze:

> [...]

    Staniała :) o 2hpln.

    > Najwyrazniej.
    > Ale zobacz inny model
    > https://www.ceneo.pl/104770519

    Ta jeszcze tańsza -- o dychę. Też 40 cm głębokości.
    Nie wiem, czym one różnią się między sobą -- poza kolorem drzwiczek.
    BTW -- drzwiczki dużej średnicy, ale dziura do wkładania ubrań jest
    znacznie mniejsza. Występek ;) po prawej stronie boli -- zabiera
    cenne miejsce pomiędzy pralką i kabiną prysznica...

    Pralkę najpierw trzeba wsunąć pomiędzy brodzik i podumywalkową
    szafę, później trzeba jeszcze otwierać drzwiczki...

    Kolanko już ponad dobę bez ortezy -- czas na kolejne niszczenie... ;)

    > Twierdzisz. Tylko jeszcze o tym nie wiesz. Bo nie reklamowales :-)

    Więc nie twierdzę -- ani chwalę, ani ganię.

    Ciekawe, czy Neonet przyjmuje zapłatę telefonem.
    Przy odbiorze -- chyba nie.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 36. Data: 2023-01-17 01:27:52
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    1200 rpm

    > Ale zobacz inny model
    > https://www.ceneo.pl/104770519

    1000 rpm

    Wolę mieć 1200 rpm -- najchętniej wziąłbym 1400 rpm lub więcej, ale
    slimowatych nie ma tak szybkich... Tedy zostaje jeden model i jeden
    sklep... Pytanie: czy mogę zapłacić telefonem? -- by dostać keszbek
    chyba aż 2%, czyli 26 pln...

    Ariston miała 1000 rpm, Candy ze spalonym silnikiem miała 1200 rpm,
    Candy odesłana -- 1400 rpm i suszarkę...

    -=-

    W sklepach są różne pralki głębokie na 40 cm -- nawet Elektrolux
    Made in Ukraine :) 1200 rpm. Przed laty w Auchan widziałem Candy
    pralko-suszarkę głęboką na 40 cm 1400 rpm.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 37. Data: 2023-01-17 10:18:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Jan 2023 01:27:52 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > 1200 rpm

    > 1000 rpm

    Nie chodzi mi o model, tylko o liste sklepow.
    Zajrzyj, zapytaj - moze mają to co chcesz.

    J.

  • 38. Data: 2023-01-17 10:44:24
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 sty 2023 o 10:18, J.F pisze:

    > Nie chodzi mi o model, tylko o liste sklepow.
    > Zajrzyj, zapytaj - moze mają to co chcesz.

    Gdzie mam zajrzeć? -- na sklepową stronę WWW?
    Toż zajrzałem -- nie ma...

    Coś złego jest w Neonecie?
    Czy Neonet i Neo24 to ta sama firma? -- wg mnie ta sama.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2023-01-17 11:33:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Jan 2023 10:44:24 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Gdzie mam zajrzeć? -- na sklepową stronę WWW?
    > Toż zajrzałem -- nie ma...

    Przeciez ci dalem link do ceneo.
    20 sklepow sprzedaje pralki Candy :-)

    > Coś złego jest w Neonecie?
    > Czy Neonet i Neo24 to ta sama firma? -- wg mnie ta sama.

    Zadzwon i spytaj jak zglosic reklamacje pralki :-)

    J.

  • 40. Data: 2023-01-17 14:55:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Jan 2023 14:38:53 +0100 (GMT+01:00), Eneuel wrote:
    > "J.F" daje link...
    >: Przeciez ci dalem link do ceneo.20 sklepow sprzedaje pralki Candy :-)
    >
    > Nie celuję już w Candy...
    > Celuję w Amicę...

    fakt, dalem ci link dla Amici :-)

    > Kompletuję (jest takie słowo?) rabaty....
    > Do ugrania mam 0.7% od Tipli i 3% od Neonetu?
    >
    > W Tipli od ponad roku wisi kilkanaście moich plonów -- gdybym
    > teraz coś zebrał, mógłbym odebrać zaległości...
    >
    > Chyba nie zdołam zapłacić telefonem przy odbiorze... I chyba nie
    > zdołam zamówić via net a zapłacić w stacjonarnym...

    Chyba dasz, ale pralke chcesz zamowic z dowozem i wniesieniem do domu.

    > Mogę iść w raty?

    Na allegro?

> [...]
    > kolan...
    > Ale muszę wymienić kranik -- ten, który teraz mam nie potrafi do
    > końca odcinać...
    > Na allegro są różne -- mnie zależy na: małym, takim, dobrym...
    > Ceramicznym, kulowym... Może być ładny... W stacjonarnym są
    > antywapienne...
    >
    > Potrzebuję pakuł, teflonowej taśmy czy czegoś podobnego...
    > Czytam, że syfony są złe...
    > Do syfonu [to od syfu?] potrzebny jest cybant...
    >
    >: Zadzwon
    > Dzwoniłem do Neo24 -- bardzo sympatyczna obsługa!
    >
    >: i spytaj jak zglosic reklamacje pralki :-)

    To sie rozlaczysz, albo podasz byle jaki, a potem przeprosisz
    ze musisz odszukac wlasciwy :-)

    > Poznają mnie po głosie?... Wyczują
    > podstęp? Przeczytają naszą dyskusje?...

    Watpliwe ... ale na pewno maja wiele roznych reklamacji ..

    > Neo24 chyba bierze 0.45% za płatność kartą...

    No to zaplac przelewem :-)

    J.