  • 31. Data: 2019-06-24 21:26:59
    Temat: Re: Mechanizm wykrywania fraudu
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2019 14:10:02 UTC-5 użytkownik Wojciech Bancer
    napisał:
    > On 2019-06-24, s...@g...com <s...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To tak serio? :) Jakby tak przypadkiem wylosowali do sprawdzenia np. transakcję
    > opłacenia za dajmy na to serwis porno, to mogłoby być ciekawie :D

    Taki urok. Dlatego ja czekam na info od kiedy szczegolowe listy zakupow sa dostepne
    dla szerszej gawiedzi finansistow/marketingowcow.

    Bo to ze sa jest oczywiste i ze cos/ktos to przeglada tez.
    https://www.forbes.com/sites/kashmirhill/2012/02/16/
    how-target-figured-out-a-teen-girl-was-pregnant-befo
    re-her-father-did/#1be46d176668

  • 32. Data: 2019-06-25 06:53:28
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-06-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Jesli to moja karta, a akurat nie mam dowodu przy sobie, to mam ten
    > sam problem.

    A może wystarczy aplikacja mObywatel? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 33. Data: 2019-06-25 06:54:30
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-06-24, cef <c...@i...pl> wrote:

    [...]

    > To samo.

    Przecinamy na pół? ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 34. Data: 2019-06-25 13:03:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .org...
    On 2019-06-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]

    >A może wystarczy aplikacja mObywatel? :)

    A jak sie bateria rozladuje ? :-)

    Nie znam, ale ...
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/opinie/eurowybo
    ry-mogą-być-unieważnione-zaskakujący-tekst-w-rz/ar-A
    ACwy5Y

    "posiada szereg mechanizmów zabezpieczających, np. blokadę wykonania
    zrzutu ekranu"

    Oni naprawde uwazaja, ze to jest zabezpieczenie ?

    J.

  • 35. Data: 2019-06-25 13:12:53
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2019 21:22:07 UTC+2 użytkownik cef napisał:
> [...]
    tylko trzeba być stanowczym oraz liczyć się z tym, że konto naprawdę trzeba będzie
    zamknąć, bo to jednak francuski bank.

    > Eurowy MC dawna karta Raifi-Polbank przeniesiona do BNP po fuzji.
    > Opłata jest chyba 10 EUR/rok, ale to jest dla mnie akceptowalne.

    > Zobaczymy jak pójdzie obsługa w oddziale jak będę chciał
    > coś wypłacić i wtedy jak się wkurzę to zrezygnuję

    A w raifim to wszystko działało? Tzn. kasa?
    Z raifim styczności nie miałem, więc trudno cokolwiek wyrokować - choć już raz
    rozwodniony został polbankiem - ale jak do tego dodać francuza, to miarka może się
    przebrać.

    A jak idą zmiany raifi->bnp? Zmienili już coś z apkami czy ST?
    Czy póki co zapowiadają, ew. zmienili tylko kolorki?
    Oddziały widziałem już przemalowali, korzystając z zamiany bgż-bnp-p na bnp-p.
    Zamykają/zwalniają? Czy póki co załoga pozostaje? Chyba że oddział widzisz od święta.

    N26 polecam - choć obecnie nie mogę z całą szczerością, bo 15 euro za polecenie
    obecnie wypłacają tylko polecającemu.

  • 36. Data: 2019-06-25 14:59:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    > A w raifim to wszystko działało? Tzn. kasa?

    Trudno powiedzieć, bo potrzebowałem naziemnego oddziału ze trzy razy w roku,
    żeby pobrac gotówkę w euro. Miałem oddział w dobrym miejscu, było gdzie
    zaparkować,
    zawsze byli jacyś klienci ale nigdy nie czekałem dłużej niż 20min

> [...]
    > Zamykają/zwalniają? Czy póki co załoga pozostaje? Chyba że oddział widzisz od

    Ten oddział,który mnie obsługiwał został zlikwidowany.
    Nowy oddział próbowałem odwiedzić dwukrotnie i się nie udało.
    Jest w bardziej kłopotliwym miejscu,
    muszę się nachodzić trochę i zaczęlo mnie to wkurzać,
    że się nachodziłem i klamke dwukrotnie pocałowałem.
    Raz karteczka, że dziś obsługują gdzie indziej a potem nie skonczyli
    remontu...
    Jak się jeszcze okaże, że są problemy w załatwianiu spraw,
    to zlikwiduję kartę, bo konto póki co jest bez opłat, to sobie może zostać.

  • 37. Data: 2019-06-26 18:02:05
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2019 14:21:03 UTC-5 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > s...@g...com writes:
    >
    > [...]
    >
    > Mi kiedyś w czasie świątecznych zakupów sie zdarzyło, że terminal
    > najpierw coś napisał sprzedawcy (nie odmowa, tylko właśnie, żeby
    > sprzedawca zweryfikował telefonicznie), a chwilę później citi zadzwoniło
    > do mnie.
    > KJ

    Taki maly nius.
    Przelew z aliorowego kantoru, oflagowany jako do weryfikacji (pokazal sie tekst ze
    aktywnosc dziwna i zostanie zweryfikowana). Po jakichs 5 minutach (nocna pora) email
    ze przekazany do realizacji (przelew miedzynarodowy).
    Po 2 dniach przelew doszedl za atlantyk.

    Ale przelew robiony na konto predefiniowane i juz po paru mniejszych przelewach.

    Nikt nie dzwonil czy pisal z banku do mnie.

  • 38. Data: 2019-06-26 20:47:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 5d0f62e3$0$17359$6...@n...neostrada.pl

    > szczęśliwym publikowanie tych informacji, bo Tobie jako użytkownikowi

    Nie muszą publikować -- można testować... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 39. Data: 2019-06-26 20:51:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5d0f661f$0$17349$6...@n...neostrada.pl

    > w miejsce odległe np o kilkaset kilometrów.

    VPN i komórki... Nieźle trzeba nagimnastykować się, by zlokalizować...

    W sklepach jest monitoring, bankomaty także mogą mieć oczęta...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 40. Data: 2019-06-26 22:26:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 23 Jun 2019 13:44:31 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:

    >Przykładowo daję swoją kartę dziecku czy zonie na jakiś wyjazd
    >w miejsce odległe np o kilkaset kilometrów.
    >Tam karta jest standardowo użyta a ja w tym samym prawie czasie loguję się
    >w miejscu zamieszkania.
    Nie ma zakazu łączenia się z miejsca odległego via vpn/rdp/teamv do
    miejsca zamieszkania i logowania sie z kompa zdalnego.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl