  • 1. Data: 2019-06-24 12:02:21
    Temat: Kolejna kobra bitcoina
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Aktualnie 11 000 $. Ile na tej fali pociagnie? 50tys$ ? 100tys$? milion $ ?
    :)
    I kto tym razem na tym zarobi a kto straci?

    --
    Pzdr

  • 2. Data: 2019-06-25 08:54:38
    Temat: Re: Kolejna kobra bitcoina
    Od: gosc <t...@z...com>

    miumiu wrote:
    > Aktualnie 11 000 $. Ile na tej fali pociagnie? 50tys$ ? 100tys$? milion $ ?
    > :)
    > I kto tym razem na tym zarobi a kto straci?

    Pociągnie do ok. obecnej wartości 90tys$ (niecałe 168 tys. chlebków
    500 g za 2 zł, niecałe 168 tys. kilogramów buraków za 2 zł).
    Zarobią ci, którzy kupili taniej i sprzedali drożej.
    Stracą ci, którzy kupili drożej i sprzedali taniej.

  • 3. Data: 2019-06-25 10:17:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2019 08:54:38 +0200, gosc napisał(a):

> [...]
    > Zarobią ci, którzy kupili taniej i sprzedali drożej.

    > Stracą ci, którzy kupili drożej i sprzedali taniej.

    Straca Ci, co kupią drogo, a potem spadnie :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-06-25 22:22:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-06-25 o 10:17, J.F. pisze:

    > Straca Ci, co kupią drogo, a potem spadnie :-)
    >
    > J.

    ale dopiero wtedy kiedy sprzedadzą taniej, jak będą trzymać to
    strata/zysk są wartościami virtualnymi

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2019-06-26 08:09:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-24 o 12:02, miumiu pisze:
    > Aktualnie 11 000 $. Ile na tej fali pociagnie? 50tys$ ? 100tys$? milion
    > $ ? :)
    > I kto tym razem na tym zarobi a kto straci?

    Zawsze zarabia ta garstka która posiada 80-90% BTC. reszta to plankton
    do wydojenia.

    To opłaca się znowu kopać ETH?
    Bo spekulować nigdy nie miałem zamiaru

  • 6. Data: 2019-06-26 08:12:43
    Od: z <...@...pl>

    2 lata temu o tej porze przymierzałem się do koparki za 8 tysi.

    Niby można było 500/mies. wyciągnąć. Ale potem to spadło do kilku
    złotych. Kopacze dalej kopali. Nie sprzedawali bo co mieli zrobić? ;-)
    Teraz pewnie już bym był na ZERO. Taka kur...a inwestycja ;-)
    Prawie jak bankowe wisienki ;-)

  • 7. Data: 2019-06-26 16:53:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-06-26 o 08:12, z pisze:
> [...]
    > złotych. Kopacze dalej kopali. Nie sprzedawali bo co mieli zrobić? ;-)
    > Teraz pewnie już bym był na ZERO. Taka kur...a inwestycja ;-)

    kojarzę gościa, które takie koparki w leasing wziął, ponoć mu się
    opłacało bo nawet dokupywał kolejne...

    jak zwykle zarobili ci na początku, a jak się zaczął owczy pęd to
    większość może i pod kreską była

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2019-06-26 20:44:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gosc" 5d11c534$0$17346$6...@n...neostrada.pl

    > Zarobią ci, którzy kupili taniej i sprzedali drożej.

    Można zarobić na: wydobyciu, obrocie, gadaniu o BTC...
    [świat zyska na tępieniu głupoty pazernych ludzi?]
    Na wydobyciu zarobić można pośrednio -- sprzedając
    elektryczność czy maszyny górnicze...
    [świat zyska na uczeniu o kryptografii?]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-06-27 00:09:40
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 26/06/2019 16:53, RobertS wrote:

    > kojarzę gościa, które takie koparki w leasing wziął, ponoć mu się
    > opłacało bo nawet dokupywał kolejne...
    >
    > jak zwykle zarobili ci na początku, a jak się zaczął owczy pęd to
    > większość może i pod kreską była

    Coś tam wiem w temacie i powiem, że jest jak ze wszystkim, trzeba się po
    prostu poczytać, poobserwować, posłuchać i popróbować a wszystko się
    rozjaśni i można spokojnie na tym zarabiać. Oczywiście jak ktoś chce
    dzisiaj kupić za 100k sprzętu i za miesiąc kupować już lambo w salonie,
    to wiadomo jak to się skończy - jak się załączy FOMO nie ma zmiłuj
    zawsze będzie wyzerowanie.

    Xenocide

  • 10. Data: 2019-06-27 11:24:07

    W dniu 2019-06-27 o 00:09, xbartx pisze:

> [...]
    > dzisiaj kupić za 100k sprzętu i za miesiąc kupować już lambo w salonie,
    > to wiadomo jak to się skończy - jak się załączy FOMO nie ma zmiłuj

    Właśnie kierując się taką filozofią skłaniałem się ku KOPANIU a nie
    spekulacji kryptowalutą. Takie ciułanie zamiast cwaniakowania ;-)
    Jako że sprzęt nie jest mi obcy poradziłbym sobie i wyszedł na zero albo
    mały plus.
    Ale to tak samo jak z wisienkami. To tylko HOBBY ;-)