  • 1. Data: 2019-06-23 07:02:22
    Temat: Kolejne podejście -- Santander
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Kolejny list do SantanderB w sprawie:

    http://eneuel.w.duna.pl/wyciagi/wyciagi.htm

    o obiecanie 400 pln, których bank (wówczas BZ WBK) nie wypłacił,
    powołując się na powody różne, z których utrzymał w mmocy ;)
    rzekome złożenia sprzeciwu na przetwarzanie danych.

    Numer reklamacji, której dotyczy odwołanie: 143542/18_1
    Powód odwołania: Przekazuję nowe informacje w sprawie
    Treść odwołania:

    Proszę o dostarczenie dowodu złożenia sprzeciwu na przetwarzanie danych.
    Proszę o zamknięcie konta bez zamykania dostępu internetowego i bez
    kasowania historii konta -- bym mogła dokończyć spór bez opłacania
    tego konta. Danuta Ciszewska

    Forma odpowiedzi: List

    -=-

    Odpowiedź banku

    Dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to
    możliwe. Jeżeli sprawa będzie wymagała dłuższej analizy, powiadomimy Cię
    o tym SMS-em na numer telefonu do kontaktu.

    -=-

    Od kiedy konta w SantanderB są/będą płatne?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-06-23 09:34:19
    Temat: Re: Kolejne podejście -- Santander
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2019 07:03:47 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Odpowiedź banku

    Odpowiedź automatu.
    A na serio warto kazać przesłać takie odwołanie do "rzecznika klienta santander bank"
    - mi ostatnio sprawę załatwił.

    > Od kiedy konta w SantanderB są/będą płatne?

    A są/będą? OIDP to nie.
    Oczywiście chodzi o "zwykłe", bo są jeszcze vip.

  • 3. Data: 2019-06-23 10:01:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 9...@g...co

    > Odpowiedź banku

    : Odpowiedź automatu.

    Tyle wiem.

    : A na serio warto kazać przesłać takie odwołanie do
    : "rzecznika klienta santander bank" - mi ostatnio sprawę załatwił.

    Najpierw chcę dostać dowód, następnie (jeśli nie zmiękną)
    powiem, by przesłali do rzecznika...

    > Od kiedy konta w SantanderB są/będą płatne?

    : A są/będą? OIDP to nie.

    Teraz nie są, ale chyba wkrótce mają być płatne.

    : Oczywiście chodzi o "zwykłe", bo są jeszcze vip.

    Zwykły ROR -- Konto Godne Polecenia założone ~5 lata temu...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-06-23 12:06:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2019 10:01:35 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > : A na serio warto kazać przesłać takie odwołanie do
    > : "rzecznika klienta santander bank" - mi ostatnio sprawę załatwił.
    >
    > Najpierw chcę dostać dowód, następnie (jeśli nie zmiękną)
    > powiem, by przesłali do rzecznika...

    Pamiętaj, że mądry wódz buduje "złoty most", po którym pokonany przeciwnik może
    wycofać się z godnością.
    Alianci tego nie zrobili po WWI i potem mieli WWII - po której już byli mądrzejsi.
    Ja dochodzenie odpuściłem jak mi dali nagrodę - a załatwiła to ta rzecznik.

    > : A są/będą? OIDP to nie.
    >
    > Teraz nie są, ale chyba wkrótce mają być płatne.
    >
    > : Oczywiście chodzi o "zwykłe", bo są jeszcze vip.
    >
    > Zwykły ROR -- Konto Godne Polecenia założone ~5 lata temu...

    A tak, przypomniało mi się, że był taki wynalazek jak jeszcze z żabą nie miałem nic
    wspólnego.
    Powinno dać się w ST zamienić na "konto jaki chcę", bezpłatne (a nawet ma darmowe
    express elixir).

  • 5. Data: 2019-06-23 15:18:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Jun 2019 03:06:42 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    napisał(a):

    > Pamiętaj, że mądry wódz buduje "złoty most", po którym pokonany przeciwnik może
    wycofać się z godnością.
    > Alianci tego nie zrobili po WWI i potem mieli WWII - po której już byli mądrzejsi.

    Akurat odwrotnie.

    WWI Niemcy nie przegraly militarnie - poprosili o zawieszenie broni bo
    "utracili zdolnosc dalszego prowadzenia wojny" gospodarczo, gdy
    jeszcze front byl za zachodnia granica.
    Wojsko sie wycofalo nienaruszone, jedynie Anglicy od razu zażądali
    poddania okretow podwodnych.

    Potem byl Wersal, gdy Niemcy jeszcze mieli silna armie.
    Zabezpieczeniem na przyszlosc mialy byc kontrybucje i ograniczenia,
    i to nawet dzialalo, ale Hitler je olal, a Zachod nie zareagowal.

    Po WWII juz im godnosci nie zostawili.

    J.

  • 6. Data: 2019-06-25 01:18:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" c...@g...co

    : A tak, przypomniało mi się, że był taki wynalazek
    : jak jeszcze z żabą nie miałem nic wspólnego. Powinno
    : dać się w ST zamienić na "konto jaki chcę", bezpłatne
    : (a nawet ma darmowe express elixir).

    Zatem popróbuję zamiany KGP na KJC... Dzięki za radę.

    -=-

    Co do mostu... Gdy tylko spostrzegłem problem -- dałem znać Bankowi,
    co zignorował i ignorował kolejne moje sygnały wskazujące na problem.
    IMO włożyłem aż nadto dobrej woli w ,,pokojowe'' rozwiązanie problemu.

    Teraz IMO juz tylko W... ;)

    Podczas zaś W -- warto współpracować z Bogiem (jak ponoć mówił
    JPiłdudski) czyli warto swe działania podejmować przy akompaniamencie
    nawałnicy Boskiej... Partia PiS (na czele którego stoi współwłaściciel,
    czy choćby były współwłaściciel Banku -- BZ WBK, czy BZ WBK KB Sg,
    czy Santander) przegrała właśnie proces dotyczący SN...

    Kiedy mam tłuc, jak nie teraz?!?!?!?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-06-25 01:33:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 68xiigd5pyqv.1qptsq8qp3yph$....@4...net

    > WWI Niemcy nie przegraly militarnie - poprosili
    > o zawieszenie broni bo "utracili zdolnosc dalszego
    > prowadzenia wojny" gospodarczo,

    Od dawna wojny militarne są wspierane ;) wojnami
    gospodarczymi, a nawet wojnami informacyjnymi
    i psychologicznymi...

    > gdy jeszcze front byl za zachodnia granica.

    A Lenin zawiesił swa broń na haku prywatnej
    wojenki z morderca brata tegoż Lenina...

    > Wojsko sie wycofalo nienaruszone, jedynie Anglicy od
    > razu zażądali poddania okretow podwodnych.

    > Potem byl Wersal, gdy Niemcy jeszcze mieli silna armie.

    Nie mieli zbyt silnej...

    > Zabezpieczeniem na przyszlosc mialy byc kontrybucje
    > i ograniczenia, i to nawet dzialalo, ale Hitler je
    > olal, a Zachod nie zareagowal.

    Bo Zachód był wówczas za słaby na reakcję...
    Hitler położył nacisk gospodarczy na militaryzowanie,
    podczas gdy Zachód -- na odbudowe i życie...

    Teraz WPutin kładzie nacisk na militaryzację i (wzorem PiS)
    na utrzymanie się przy władzy, czyli na rosyjskie 500+. :)

    Zachód teraz :) jest mądrzejszy po szkodzie -- też zwiększa
    naciski na militaryzację, za co płacimy my, Polacy, Rumuni,
    Węgrzy?... IMIO lepiej teraz zapłacić za latawce, niż ponownie
    powitać okropieństwa wojny i zagładę wojenną...

    [problem w tym, że Rosja ma zbyt silną armię jak na Polskę,
    USA są daleko stąd, bo aż w Turcji ;) pytającej się o posła
    z Lechistanu a na Niemców zderzających się w powietrzu nie
    warto liczyć... jeszcze są Brytole? -- ale ponoć mają nie
    po tej, co trzeba stronie, kierownice... ;) ważne, co
    powie Państwo Środka... i czy Hamerykanie zechcą nawracać
    (być może niewdzięcznych) Koreańczyków z północy...
    BTW -- Korea przypomina Polskę... też była rozdzierana
    przez sąsiadów i też raczej ;) naród nie jest zbyt zestalony;
    Putin trzyma Hamerykanów na haku Pol Pota?...]

    > Po WWII juz im godnosci nie zostawili.

    Kto komu nie zostawił?

    -=-

    Niemcy (jako naród) nie przegrały II wojny światowej...
    Przegranymi są Polacy i wszyscy przedwcześnie umarli...

    -=-

    [jestem porównywany do zwycięzców z WWI
    i WWII? -- chyba pod względem bezradności...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 8. Data: 2019-06-25 10:24:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2019 01:33:34 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." 68xiigd5pyqv.1qptsq8qp3yph$....@4...net
    >
    > Od dawna wojny militarne są wspierane ;) wojnami
    > gospodarczymi, a nawet wojnami informacyjnymi
    > i psychologicznymi...

    > Nie mieli zbyt silnej...

    na tyle silna, ze zadna ze stron nie mogla sie przebic przez okopy
    drugej.

    A inaczej sie dyktuje warunki gdy druga strona ma ciagle wojsko, a
    inaczej gdy stoi z Hande Hoch :-)

    > Bo Zachód był wówczas za słaby na reakcję...
    > Hitler położył nacisk gospodarczy na militaryzowanie,
    > podczas gdy Zachód -- na odbudowe i życie...

    No i zaregowac trzeba bylo na poczatku.

    > Kto komu nie zostawił?
    > -=-
    > Niemcy (jako naród) nie przegrały II wojny światowej...
    > Przegranymi są Polacy i wszyscy przedwcześnie umarli...

    Ale jednak Niemcy 5-10 lat okupacji mieli, w tym utrzymywanie na
    granicy głodu.

    J.

  • 9. Data: 2019-06-25 10:33:18
    Od: ń <...@...n>

    Kiepsko po wojnie to było nawet w Anglii.
    Z tym, ze po wojnach to bywa świetna koniunktura, którą myśmy budując socjalizm
    przes[.]ali co najmniej w latach 1947-53.

    -----

  • 10. Data: 2019-06-25 20:41:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d115a39$0$514$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > czy choćby były współwłaściciel Banku -- BZ WBK, czy BZ WBK KB Sg,
    > czy Santander) przegrała właśnie proces dotyczący SN...

    Gwałt odcisnął się gwałtem -- waga z Chin zstała oclona...

    https://pl.aliexpress.com/item/32799555556.html?spm=
    a2g0s.9042311.0.0.10445c0fnOhZjV

    Postaram się o dorzucenie tego do kosztów? -- toż waga ta potrzebna jest
    mi do ważenia kartridży drukarkowych... Szkoda, że zamawiałem na siebie,
    zamiast na biuro... Może jeszcze to naprawię?

    --