  • 1. Data: 2002-11-13 14:39:38
    Temat: MULTIBANK - odmowa :)
    Od: s...@o...pl

    No niestety odmówili mi ze względu na niską zdolność kredytową - i pomyśleć że
    byłem skłonny zamienić mojego Fortisowskiego Golda na ich zwykłego classica -
    nie chcą to nie.
    Ale nie o tym - jak dzwoniła Pani z Łodzi aby mnie poinformować o tym że mi nie
    wydadzą karty to spytałem kiedy mogę odebrać moje dokumenty które załączyłem do
    wniosku - Pani odpowiedziała że nie wie bo się tym nie zajmuje a potem dodała
    że nie zna takiej procedury.
    Ciekawe jak to się dalej potoczy?

  • 2. Data: 2002-11-13 15:21:34
    Temat: Re: MULTIBANK - odmowa :)
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    mi nie > wydadzą karty to spytałem kiedy mogę odebrać moje dokumenty które
    załączyłem do > wniosku - Pani odpowiedziała że nie wie bo się tym nie

    Hmmm - ale pisałeś już o tym ;-)))

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-11-13 15:33:32
    Od: s...@o...pl

    > Hmmm - ale pisałeś już o tym ;-)))
    >
    > K. Kowalski

    Zgadza się - ale nie chciałbym aby umknęło to wśród innych wypowiedzi.
    Jak zajdzie potrzeba to będę o tym pisał jeszcze wielokrotnie :)))))

  • 4. Data: 2002-11-13 16:03:23
    Temat: Re: Re: MULTIBANK - odmowa :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Nov 13, 2002 at 04:33:32PM +0100, s...@o...pl wrote:

    >Zgadza się - ale nie chciałbym aby umknęło to wśród innych wypowiedzi.
    >Jak zajdzie potrzeba to będę o tym pisał jeszcze wielokrotnie :)))))

    E, to sie splonkuje ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-11-13 16:09:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Zgadza się - ale nie chciałbym aby umknęło to wśród innych wypowiedzi.
    > Jak zajdzie potrzeba to będę o tym pisał jeszcze wielokrotnie :)))))

    Masz racje! :) Ja tez sie przylacze - Fortis dalej nie daje VC do ePakietu
    :(

  • 6. Data: 2002-11-14 00:48:01
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <s...@o...pl> wrote in message
    > Zgadza się - ale nie chciałbym aby umknęło to wśród innych wypowiedzi.
    > Jak zajdzie potrzeba to będę o tym pisał jeszcze wielokrotnie :)))))

    Myślisz, że wyratowałbyś BRE ze straty na koniec roku? ;-)))

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-11-14 06:43:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 13 Nov 2002 17:09:34 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Masz racje! :) Ja tez sie przylacze - Fortis dalej nie daje VC do ePakietu
    >:(

    PLONK ;-)))

    BP, NNMSP
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 8. Data: 2002-11-14 06:49:56
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ffh6tuor8tq4up9cphngpg6eii9fi3n86l@4ax.com, Wojtek Frabinski
    wrote:

    > PLONK ;-)))

    Sorki, że się podczepię pod ten wątek, ale właśnie myślałem o Tobie Wojtku,
    bo na Forum mBanku zabłąkał się klient Multi i nie może się dowiedzieć
    takiej sprawy, cytuję z
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=455
    69&t=45569 :

    "Rozmawiałem przez MultiCzat w sprawie przekształecenie konta "MultiKonto
    ja" na "... jestem". "Ekspert" udzielił informacji, że oczywiście jest to
    możliwe, ALE numer r-ku mi się zmieni oraz netkarta która zamówiłem w
    zeszłym tygodniu będzie nieważna (czyli, że będę musiał kupić nową - ponad
    20 zł stracone).

    Dzisiaj zadzwoniłem do mLini [=MultiLinii - R.] i poprosiłem o zmianę kont.
    I jakież było moje ździwiene, kiedy Pan poinformował mnie, że nr r-ku będę
    miał taki sam, a netkarta którą zamówiłem (a którą dzisiaj otrzymałem od
    listonosza) nie zmieni się !!
    "
    Sam jestem ciekaw, jak to jest? Chyba Multilinia ma rację, nie?
    Przekształcenie typu rachunku nie powinno się raczej wiązać ze zmianą numeru
    ani koniecznością wymiany kart?

  • 9. Data: 2002-11-14 08:22:41
    Od: s...@o...pl

    > Myślisz, że wyratowałbyś BRE ze straty na koniec roku? ;-)))
    >
    > K. Kowalski

    doBRE :)))))))

  • 10. Data: 2002-11-14 08:40:17
    Od: s...@o...pl

    > Masz racje! :) Ja tez sie przylacze - Fortis dalej nie daje VC do ePakietu
    > :(

    Hmmmm :) poproś ich