    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MULTIBANK - odmowa :)
    Date: Thu, 14 Nov 2002 07:49:56 +0100

    In news:ffh6tuor8tq4up9cphngpg6eii9fi3n86l@4ax.com, Wojtek Frabinski
    wrote:

    > PLONK ;-)))

    Sorki, że się podczepię pod ten wątek, ale właśnie myślałem o Tobie Wojtku,
    bo na Forum mBanku zabłąkał się klient Multi i nie może się dowiedzieć
    takiej sprawy, cytuję z
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=455
    69&t=45569 :

    "Rozmawiałem przez MultiCzat w sprawie przekształecenie konta "MultiKonto
    ja" na "... jestem". "Ekspert" udzielił informacji, że oczywiście jest to
    możliwe, ALE numer r-ku mi się zmieni oraz netkarta która zamówiłem w
    zeszłym tygodniu będzie nieważna (czyli, że będę musiał kupić nową - ponad
    20 zł stracone).

    Dzisiaj zadzwoniłem do mLini [=MultiLinii - R.] i poprosiłem o zmianę kont.
    I jakież było moje ździwiene, kiedy Pan poinformował mnie, że nr r-ku będę
    miał taki sam, a netkarta którą zamówiłem (a którą dzisiaj otrzymałem od
    listonosza) nie zmieni się !!
    "
    Sam jestem ciekaw, jak to jest? Chyba Multilinia ma rację, nie?
    Przekształcenie typu rachunku nie powinno się raczej wiązać ze zmianą numeru
    ani koniecznością wymiany kart?