  • 1. Data: 2002-11-13 12:11:34
    Temat: [BZWBK] Jak za króla Ćwieczka...
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    Witam.

    Wypłaciłem sobie pieniążki elektronem z bankomatu BZWBK.
    Została pobrana prowizja 4 zł. Złożyłem reklamację na
    ręce (Outlooka) pana Rzecznika Klienta. Niesłusznie pobrana
    prowizja została zwrócona. Oto fragment wyjaśnienia:

    "Obciążenie, o którym mowa spowodowane było pomyłką pracownika, który
    wprowadził w historię operacji na Pańskim rachunku prowizję za
    realizację
    czeku. Po mojej interwencji pomyłka została skorygowana i
    kwestionowana
    kwota zasiliła konto. Pracownik sam przyznał się do pomyłki i za moim
    pośrednictwem serdecznie Pana przeprasza."

    Dziwne, takie rzeczy wprowadzane są do systemu MANUALNIE ???

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 2. Data: 2002-11-13 14:00:02
    Temat: Re: [BZWBK] Jak za króla Ćwieczka...
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>
    napisał w wiadomości news:aqtfjj$6ju$1@news2.tpi.pl...

    Witaj,

    Czy Ty po prostu chcesz się przyczepić?
    Elegancko Cię załatwili, przeprosili - a Ty ich od Ćwieczka...
    Uwierz mi - bywa gorzej. ;)

    Pzdr,
    Bam

  • 3. Data: 2002-11-13 14:01:56
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> wrote in message
    > Czy Ty po prostu chcesz się przyczepić?
    > Elegancko Cię załatwili, przeprosili

    I co do tego nie mam zastrzeżeń.

    > a Ty ich od Ćwieczka...

    No cóż... Po prostu mnie to zdziwiło!
    Transakcja kartą Visa rozliczana "ręcznie"??

    > Uwierz mi - bywa gorzej. ;)
    Gdzie? Gdzie? :-)

    --
    KP

  • 4. Data: 2002-11-13 17:17:07
    Od: Max <b...@h...com>

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> wrote in

    > "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> wrote in message
    >
    > I co do tego nie mam zastrzeżeń.

    > No cóż... Po prostu mnie to zdziwiło!
    > Transakcja kartą Visa rozliczana "ręcznie"??

    > Gdzie? Gdzie? :-)

    nie prowokuj losu :)

    Max

  • 5. Data: 2002-11-13 22:27:55
    Od: Tomasz P <t...@a...net>

    > Dziwne, takie rzeczy wprowadzane są do systemu MANUALNIE ???

    Ręcznie znaczy.

    Tomek

  • 6. Data: 2002-11-14 02:07:07
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl> napisał(a):

    > kwota zasiliła konto. Pracownik sam przyznał się do pomyłki i za moim
    > pośrednictwem serdecznie Pana przeprasza."
    >
    > Dziwne, takie rzeczy wprowadzane są do systemu MANUALNIE ???

    Sam doświadczając tego banku i czytając o nim na tej grupie dochodze do
    wniosku że za zasłona całęj tej elektronicznej bankowości ważna funkcje pełni
    u nich wajchowy od którego refleksu zalezy kiedy wajche opusci a kiedy
    podniesie i system zadziała lub nie ;-)))

    Sark

  • 7. Data: 2002-11-14 06:18:34
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqv0gb$t5f$1@news.gazeta.pl, Sark wrote:

> [...]
    > funkcje pełni u nich wajchowy od którego refleksu zalezy kiedy wajche
    > opusci a kiedy podniesie i system zadziała lub nie ;-)))

    Mam dokładnie te same doświadczenia.
    Acha, ten wajchowy ma silną skłonność do butelczyny!

  • 8. Data: 2002-11-14 07:50:44
    Od: Roman Sąsiada <k...@W...poczta.onet.pl>

    Dnia 02-11-13 15:01, Użytkownik Kamil Paszkiewicz napisał:

    > No cóż... Po prostu mnie to zdziwiło!
    > Transakcja kartą Visa rozliczana "ręcznie"??

    Przecież w odpowiedzi pisze, że jest to prowizja za realizację czeku -
    pewno na poczcie... Przecież niekoniecznie twojego czeku...
    --
    Roman Sąsiada
    k...@p...onet.pl http://katoda.republika.pl