  • 1. Data: 2002-11-13 15:17:10
    Temat: Obligacje jak swieze buleczki ;)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ciekaw jestem jak idzie BZ WBK :)

    ---
    Za SL, Pekao
    Pierwszego dnia emisji Bank Pekao SA sprzedał połowę oferowanych obligacji!

    Wczoraj w ponad 700 placówkach w kraju Bank Pekao SA rozpoczął sprzedaż
    pierwszej serii emitowanych przez siebie obligacji. Zaplanowana wielkość
    emisji to 400.000.000 zł. Już pierwszego dnia klienci zapisali się na połowę
    oferty!

    Z powodu tak dużego zainteresowania, Bank przyspieszy emisję drugiej serii
    obligacji. Łącznie Bank Pekao SA zamierza wyemitować w kilku seriach
    obligacje o wartości do 2.000.000.000 zł, z czego 2/3 jeszcze w tym roku.
    wiecej:
    http://beta.prnews.pl/html/display?article=1242

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-13 15:20:19
    Temat: Re: Obligacje jak swieze buleczki ;)
    Od: s...@o...pl

    Prawdę powiedziawszy nie rozumiem ludzi którzy to kupują

  • 3. Data: 2002-11-13 15:28:43
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:aqtq78$m5o$1@news.onet.pl...
> [...]
    > obligacji. Łącznie Bank Pekao SA zamierza wyemitować w kilku seriach
    > obligacje o wartości do 2.000.000.000 zł, z czego 2/3 jeszcze w tym roku.

    Ciekawe jakie wyjdzie po roku porownanie inwestycji w te "obligacje" kontra
    OFI?

    Jak wyszlo za ostatni rok? Lokaty antypodatkowe versus TFI?
    Dla przykładu Pionier Pieniezny wyszedl około 9,79% (doswiadczalnie).
    Pionier obligacji około 12,88% (teoretycznie).
    Ile dawały banki na rok przy stałym %?

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 4. Data: 2002-11-13 15:57:03
    Od: m...@p...onet.pl

    A widziałeś reklamę telewizyjną ??? - może dlatego.

    Mariusz

  • 5. Data: 2002-11-13 17:45:11
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:1ee1.00000759.3dd2764e@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
    > A widziałeś reklamę telewizyjną ??? - może dlatego.

    Wyjąłeś mi to z ust - może to dlatego, że mamy podobne emaile ;)

    Ale ta reklama jest po prostu beznadziejna, choć wygląda na to, że niestety
    skuteczna.

  • 6. Data: 2002-11-13 18:08:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ale ta reklama jest po prostu beznadziejna, choć wygląda na to, że
    niestety
    > skuteczna.

    Tak - zwrocilbym jednak uwage na inna rzecz. Wlasnie rezygnowalem ze
    wznowienia karty (jeszcze dzialajaca a pani mi ja sciachala - ale i tak jej
    nie uzywalem - mam Maestro ;) w BZ WBK.
    Co sie okazuje? Otoz BZ WBK sprzedaje te obligacje _w wyznaczonych_
    placowkach. Czyli - chesz sobie kupic "zapiep.." na drugi koniec Wawy (np z
    Kabat). No to gratuluje pomuslu - mowie kobitce, ze w takim razie klient
    pojdzie obok do Pekao - zwlaszcza, iz ma pare promili wiecej ;)
    Czyli.... nie pomysleli tym razem

  • 7. Data: 2002-11-13 19:19:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Podzielam opinie. A dodatkowp Pekao to masa placowek w calej Polsce. Masa
    > sprzedawcow...

    taa wiem jak to funkcjonuje - przecez oni sa rozliczani wiec co klient
    przyjdzie to podsuwaja mu - a moze kupi taka obligacje. A w tym moim
    oddziale co - ma ich wysylac na koniec miasta??? Kto pojedzie jak ma pod
    nosem Pekao...

  • 8. Data: 2002-11-13 19:22:41
    Od: "kleo" <b...@g...pll>

  • 9. Data: 2002-11-13 20:49:03
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > Ale ta reklama jest po prostu beznadziejna, choć wygląda na to, że
    niestety
    > skuteczna.

    jest zatem rewelacyjna :-)

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2002-11-13 21:05:49
    Temat: Odp: Obligacje jak swieze buleczki ;)
    Od: "cd" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Dla przykładu Pionier Pieniezny wyszedl około 9,79% (doswiadczalnie).
    > Pionier obligacji około 12,88% (teoretycznie).

    Unikorona Obligacje dala od poczatku roku brutto 14,48%
    w ciagu roku brutto 19,41%
    Brutto, czyli trzeba odjac 1% prowizji.

    pozdr CD

    ---