  • 1. Data: 2002-11-13 11:54:28
    Temat: Bankomat Euronetu - Wrocław, Carrefour
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    Witam.

    Czy wie ktoś, który bankomat w Carrefour'rze to Euronet?
    Wybrałem gotówkę w tym przy Millenium i mBank pobrał mi
    prowizję, a dałbym sobie rękę uciąć, że na monitorze
    widziałem animowany napis "Eutonet"...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 2. Data: 2002-11-13 12:02:52
    Temat: Re: Bankomat Euronetu - Wrocław, Carrefour
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>
    napisał w wiadomości news:aqtejk$694$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Kamil Paszkiewicz
    > Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    > "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

    cos mi sie zdaje, ze Euronety przy placowkach Millenium sa z prowizja ;-( -
    poczytaj dokladnie TOiP

    --
    A.S.

  • 3. Data: 2002-11-13 12:05:58
    Od: j...@p...onet.pl

    > Czy wie ktoś, który bankomat w Carrefour'rze to Euronet?
    > Wybrałem gotówkę w tym przy Millenium i mBank pobrał mi
    > prowizję, a dałbym sobie rękę uciąć, że na monitorze
    > widziałem animowany napis "Eutonet"...

    Zdaje się, że miałeś go za plecami :-) (koło przechowalni bagażu).

    Jacek

  • 4. Data: 2002-11-13 12:10:06
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Matovy" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > cos mi sie zdaje, ze Euronety przy placowkach Millenium sa z
    prowizja ;-( -
    > poczytaj dokladnie TOiP

    Czytam dokładnie:

    "Prowizja od wypłaty gotówki w bankomatach Sieci Euronet** na
    terenie Polski bez prowizji
    ** Lista bankomatów sieci Euronet dostępna jest na stronach
    internetowych mBanku oraz u operatorów mLinii."

    Wykaz bankomatów Euronetu:
    Wrocław, CARREFOUR Hipermarket ul. Hallera 42

    Pytanie tylko, czy podszedłem do właściwej ściany płaczu.
    Bo mi tam napis "Euronet" mrugał, ale może coś mi we łbie
    nie tak zamrugało??

    --
    KP

    begin 666 01.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 5. Data: 2002-11-13 12:11:01
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zdaje się, że miałeś go za plecami :-) (koło przechowalni bagażu).
    >
    > Jacek

    Za plecami koło przechowalni miałem PKO.....

    --
    KP

  • 6. Data: 2002-11-13 12:26:06
    Od: j...@p...onet.pl

    > Za plecami koło przechowalni miałem PKO.....

    Jeżeli to prawda, to gdzieś musi być jeszcze 4 bankomat (oprócz Millenium, BZ-
    WBK, i tego PKO, o którym piszesz).

    Jacek

  • 7. Data: 2002-11-13 12:30:36
    Od: d...@p...onet.pl

    > <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Za plecami koło przechowalni miałem PKO.....
    :)) Nic podobnego !
    Euronet jest kolo przechowalni bagazu. Z tego co pamietam to Carrefour'rze nie
    ma sciany placzu z PKO - myla Ci sie markety :)
    pozdrawiam Daxx

  • 8. Data: 2002-11-13 12:53:08
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Euronet jest kolo przechowalni bagazu. Z tego co pamietam to Carrefour'rze
    nie
    > ma sciany placzu z PKO - myla Ci sie markety :)
    > pozdrawiam Daxx

    Co to jest "ściana płaczu" - to jakaś wrocławska specjalność? ;-)))

    K. Kowalski

  • 9. Data: 2002-11-13 12:55:59
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Z tego co pamietam to Carrefour'rze nie
    > ma sciany placzu z PKO - myla Ci sie markety :)

    W marketach bywam tak rzadko, że nie mylą mi się :-)
    Opisuję stan z soboty. Kiedy byłeś tam ostatnio?

    --
    KP

  • 10. Data: 2002-11-13 13:18:32
    Od: m...@p...onet.pl

    W Carrefourze są tylko dwa bankomaty i znajdują się na przeciw siebie. Między
    przechowywalnią bagażu, a obsługą serwisową (tam, gdzie kłębi się największy
    tłum) jest zwykły Euronet bezprowizyjny dla mKlientów.

    A na przeciw jest oddział Millenium i tam choć jest pusto, znajduje się bankomat
    Millenium obsługiwany przez Euronet (płatny dla mKlientów).

    Sam kiedyś bym się na to nabrał ...