  • 1. Data: 2008-07-08 17:57:24
    Temat: Czy przewalutować na CHF ?
    Od: "Flashka" <n...@o...pl>

    3 lata temu kupiłem działkę, połowę wartości zrefinansowałem z kredytu
    hipotecznego około 50tyś zł. Kredyt na 10 lat w złotówkach. W chwili obecnej
    do spłaty pozostało jeszcze jakieś 36tyś zł. Umowa zawarta z bankiem mówi o
    możliwości bezpłatnego przewalutowania. Miesięczna spłata wynosi nieco ponad
    600zł. Pytanie czy warto mi przewalutować taki kredyt na CHF czy lepiej
    sobie tym głowy nie zawracać ?

  • 2. Data: 2008-07-08 18:19:09
    Temat: Re: Czy przewalutować na CHF ?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > wynosi nieco ponad 600zł. Pytanie czy warto mi przewalutować taki kredyt
    > na CHF czy lepiej sobie tym głowy nie zawracać ?

    zostało 7 lat i kwota niska (to już kredyt konsumencki), według mnie nie ma
    sensu sobie tym głowy zawracac...

    ale podaj jakie masz oprocentowanie w PLN i ile proponuje bank w CHF,
    zrobimy symulacje ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-07-08 18:51:46
    Od: "Flashka" <n...@o...pl>

    > ale podaj jakie masz oprocentowanie w PLN i ile proponuje bank w CHF,
    > zrobimy symulacje ;-)

    zdaje się, że jest obecnie coś około 7,8% dla PLN, a dla CHF to nie wiem,
    mogę powiedzieć tylko, że to kredyt w PKOBP
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-07-09 04:08:58
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > zdaje się, że jest obecnie coś około 7,8% dla PLN, a dla CHF to nie wiem,
    > mogę powiedzieć tylko, że to kredyt w PKOBP
    > pozdrawiam

    nazwa banku nic nie daje, dowiedz sie jakie warunki dostalbys w CHF i wtedy
    bedzie mozliwe porownanie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-07-09 14:14:09
    Od: "Flashka" <n...@o...pl>

    > nazwa banku nic nie daje, dowiedz sie jakie warunki dostalbys w CHF i
    > wtedy bedzie mozliwe porownanie

    OK, ale trochę to potrwa :( obecnie nie przebywamw miejscu zamieszkania, a
    może by tak inaczej, jakie maksymalne oprocentowanie w CHF należałoby
    przyjąć, aby wyjść wogóle na plus ?

  • 6. Data: 2008-07-09 14:28:11
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > OK, ale trochę to potrwa :( obecnie nie przebywamw miejscu zamieszkania, a
    > może by tak inaczej, jakie maksymalne oprocentowanie w CHF należałoby
    > przyjąć, aby wyjść wogóle na plus ?

    sprawdz jakie bank zaoferuje warunki, prawdopodobnie jakiekolwiek zmiany nie
    beda mialy sensu; okres krotki, kwota nieduza, bank sie raczej nie bedzie
    wysilal...najlepiej spokojnie splacal i nie pakuj sie w dodatkowe ryzyko
    kursowe

    --
    pozdrawiam
    RobertS