  • 1. Data: 2003-04-09 08:37:16
    Temat: MBank - poje...ne procedury czy personel ?
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    Witam !

    Skusiłem sie na konto w Mbanku. Na www wypełniłem wniosek o założenie konta.
    We wniosku wpisałem, że dysponuję numerem telefonu domowym. Po 3 dniach
    dzwoni do mojego domu o godz. 10:00 kobieta z Mbanku i prosi o rozmowę ze
    mną. Ja jestem w pracy. Moja mama odbierajac telefon mówi, ze poda jej
    telefon do syna do pracy i żeby tam zadzwoniła. "To niemożliwe"- odpowiada
    MBank ! Więc proszę zadzwonić po godzinie 15:00. "To niemożliwe"- odpowiada
    MBank - zadzwonie jutro ". "Dobrze, ale niech pani dzwoni po 15:00". "To
    niemożliwe"- odpowiada MBank i odkłada słuchawkę. Nastepnego dnia o godz.
    10:30 do domu dzwoni MBank i historia się powtarza. Tym razem odbiera moja
    zona "Mąż jest w pracy, podam numer i proszę tam zadzwonić". "To niemożliwe,
    telefony są losowane"- odpowiada MBank - zadzwonie jeszcze jutro, jeżeli
    rozmowa nie dojdzie do skutku, niech mąż zadzwoni do nas".
    Po usłyszeniu relacji żony szlag mnie jasny mało nie trafił. Dlaczego oni
    nie mogą myśleć, tylko wypełniają jakieś tajemnicze procedury ? Moze ktoś mi
    to wyjaśnić, dlaczego we wniosku proszą np. o telefon domowy (nie koniecznie
    do pracy) a potem przyjmują, ze maja doczynienia z bezrobotnym, który o
    10:30 w Polsce :-) jest akurat w domu i nic nie robi.
    Nie chcą mnie to prosić się nie zamierzam... skoro uruchomienie konta to
    taki problem, to co bedzie później ?

    pozdrawiam
    --
    _/_/ _/_/_/ _/ _/ _/_/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/_/ _/ _/ _/

  • 2. Data: 2003-04-09 08:42:24
    Temat: Re: MBank - poje...ne procedury czy personel ?
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    Dnia Wednesday, April 09, 2003 10:37 AM,
    osobnik >> Arjano <<, napisał coś takiego:

    (...)
> [...]
    (...)
    > Nie chcą mnie to prosić się nie zamierzam... skoro uruchomienie konta

    Później będą losować Twoje zlecenia stałe .

    :)
    * * * * *
    A.

  • 3. Data: 2003-04-09 09:04:19
    Od: "Marcin Wirkus" <m...@n...com>

    szczeże to chyba personel
    jak do mnie dzwonili tylko ze na kom. i akurat w samochodzie to sie pani
    pytala czy moze zadzwonic jutro o innej porze.

    Marcin Wirkus

    [ turystyka: www.gory.giorgi.pl - www.nadmorzem.com ]
    [ turystyka biznesowa: www.konferencje.net ]
    [ strony www i poligrafia: www.ope.pl ]
    [ skontaktuj się z nami: i...@o...pl ]
    [ tel. +48 609 167 595, Gadu Gadu: 1122902 ]

  • 4. Data: 2003-04-09 09:06:16
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Marcin Wirkus" <m...@n...com> wrote in message
    > szczeże to chyba personel

    Szczerze, to chyba niejaki Arjano.

    W formularzu na www stoi jak wół:
    "Wskaż, na który nr telefonu operator ma oddzwonić
    Tel. domowy Tel. do pracy Tel. komórkowy"

    Jak się wypełnia formularze na pałę, to potem takie efekty.
    Pretensje zgłaszać tylko do siebie :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 5. Data: 2003-04-09 09:19:14
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Nie chcą mnie to prosić się nie zamierzam... skoro uruchomienie konta to
    > taki problem, to co bedzie później ?
    Później będzie jeszcze gorzej. Oczekiwanie na umowę, oczekiwanie na kartę,
    oczekiwanie na listę haseł itd...

    MaciejK

  • 6. Data: 2003-04-09 09:39:57
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    Fakt, z nimi sie gada jak z robotami.
    Wynika to m.in. z tego, z rozmowy sa nagrywane i pracownicy
    boja sie kar za odejscie od scislej procedury, ktora sie im
    prawdopodobnie wyswietla na ekranie i jesli nie ma tam
    jakiejs opcji do wyboru, to mowia "TO NIEMOZLIWE".

    Ma to swoje zle i dobre strony.

    Ja sie zawsze z tych panienek troche nabijam,
    mowie, ze "ale z was tam tresowane robociki",
    ale one zawsze zachowuja zimna krew :-)

    Pozdrawiam,

    latet

  • 7. Data: 2003-04-09 10:12:28
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    Kamil Paszkiewicz wrote:
> [...]

    > Tel. domowy Tel. do pracy Tel. komórkowy"
    >
    > Jak się wypełnia formularze na pałę, to potem takie efekty.

    Taaaaaak ? No to przecież napisałem, żeby dzwonili do domu... Smyczy nie
    posiadam, więc komórkowego nie podałem. W pracy mam inne zajecia a nie
    załatwianie prywatnych spraw :-) Dlatego wybrałem "do domu". Nie ma w
    formularzu o której godzinie, ale każda, średnio inteligentna osoba domyślić
    się chyba może, że o 10:00 to się jest w pracy. Zwłaszcza jeżeli tej
    cholernej osobie dwa razy się to mówi ! Jeżeli jednak są tak ograniczeni
    (procedurami , he, he) to niech sobie wprowadzą rubryczkę "o której godzinie
    mamy dzwonić do domu".

    Robociki na duracellu...
    --
    _/_/ _/_/_/ _/ _/ _/_/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/_/ _/ _/ _/

  • 8. Data: 2003-04-09 10:13:40
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Arjano" <a...@w...pl> wrote in message
    [...]
    > formularzu o której godzinie, ale każda, średnio inteligentna osoba
    domyślić
    > się chyba może, że o 10:00 to się jest w pracy. Zwłaszcza jeżeli tej
    [...]

    Każda średnio inteligentna osoba domyśli się, że w godzinach 8-16
    bank będzie pracował pełna parą (potem już tylko mLinia) i skoro mają
    podany taki numer, to na taki zadzwonią.

    A może przekaż rodzinie, żeby przestali proponować twój numer
    do pracy a zaczęli mówić "proszę zadzwonić po 18" ? :-)

  • 9. Data: 2003-04-09 10:47:00
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Kamil Paszkiewicz napisał:

    > Każda średnio inteligentna osoba domyśli się, że w godzinach 8-16
    > bank będzie pracował pełna parą (potem już tylko mLinia) i skoro mają
    > podany taki numer, to na taki zadzwonią.

    Po to bank jest wirtualny, zeby nie trzeba bylo chodzic do niego miedzy
    8 i 16. Po to jest Call Center zeby mozna bylo sprawy w banku zalatwic o
    dowolnej godzinie, nawet o 3 w nocy. Po to w call center sa ludzie przez
    cala dobe, zeby mogli dzwonic do klientow o dowolnie przez nich wybranej
    porze.

    > A może przekaż rodzinie, żeby przestali proponować twój numer
    > do pracy a zaczęli mówić "proszę zadzwonić po 18" ? :-)

    A moze konsultantka powinna zapytac, o ktorej moze zadzwonic? To interes
    banku, a nie domownikow, zeby doprowadzic do szybkiego i sprawnego
    zalatwienia sprawy.

    Kiedys bylo tak (w niektorych bankach trwa to do teraz), ze trzeba sie
    modlic przed dysponentka zeby cos zalatwic. Mbank podobno jest inny. Ale
    czy na pewno?

    Bartol

  • 10. Data: 2003-04-09 10:55:34
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    Kamil Paszkiewicz wrote:
> [...]
    >
    > A może przekaż rodzinie, żeby przestali proponować twój numer
    > do pracy a zaczęli mówić "proszę zadzwonić po 18" ? :-)

    Masz rację !! Poinstruuję domowników, żeby zaczęli proponować " prosze
    zadzwonić po 18:00", skoro powtarzane 2 razy "proszę dzwonić po 15:00" nie
    wystarczy... :-)

    To tej pełnej pary mają jeszcze trochę między 15 a 16. Wydawało mi sie, ze
    pracują 24 h, ale może tylko mi sie tak wydawało...

    pzdr
    --