  • 1. Data: 2003-04-09 07:43:35
    Temat: zwrot srodkow na karte [Visa]
    Od: _al3x <x...@i...pl>

    chcialbym sie spytac o przypadki zrotow pieniedzy na karte, czy po takich
    transakcjach te pieniadze byly blokowane i na jaki ewentualeni okres ??
    ja doswiadczylem wlasnie takiego przypadku i mam pieniadze zamrozone na okres 1
    miesiaca (Bank Inteligo) w banku mi powiedzieli ze to za sprawa regulaminu Visa
    (choc na stronie jest napisane ze srodki z transakcji karta Visa sa blokowane
    na 7dni). Chcialbym sie dowiedziec jak sie ma ta sprawa w innych bankach, czy
    nie jest to przypadkiem wymysl Inteligo
    --
    pozdrawiam,
    _al3x

  • 2. Data: 2003-04-09 09:18:53
    Temat: Re: zwrot srodkow na karte [Visa]
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 09 Apr 2003 09:43:35 +0200 _al3x <x...@i...pl> wrote:

> [...]
    > na 7dni). Chcialbym sie dowiedziec jak sie ma ta sprawa w innych bankach, czy

    Napisz dokladnie o jaka sytuacje chodzi. Normalny zwrot nie powinien
    tyle trwac...

    Szymon

  • 3. Data: 2003-04-09 09:31:26
    Od: _al3x <x...@i...pl>

    [ Jakiś czas temu, Szymon Marjanski napisał(a): ]

    >Napisz dokladnie o jaka sytuacje chodzi. Normalny zwrot nie powinien
    >tyle trwac...
    >
    >Szymon

    jest to wyplata wygranej z kasyna, wplacalem 25e ta sama karta a teraz wyplacam
    troche wiecej niz wplacilem.

    --
    pozdrawiam,
    _al3x

  • 4. Data: 2003-04-09 18:04:19
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    blokowane
    > na 7dni). Chcialbym sie dowiedziec jak sie ma ta sprawa w innych bankach,

    Niestety jest to dziwny wymysl Inteligo. Tez mialem srodki zwrocone na karte
    i zablokowane na miesiac.

    W MultiBanku nie mam z tym zadnych problemow. Srodki nie sa blokowane.

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 5. Data: 2003-04-09 23:29:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    _al3x <x...@i...pl> writes:

> [...]
    > okres 1
    > miesiaca (Bank Inteligo) w banku mi powiedzieli ze to za sprawa regulaminu

    Bajki, a Ciebie regulamin VISA nie interesuje jako klienta banku.

    > (choc na stronie jest napisane ze srodki z transakcji karta Visa sa blokowane
    > na 7dni). Chcialbym sie dowiedziec jak sie ma ta sprawa w innych bankach, czy
    > nie jest to przypadkiem wymysl Inteligo

    Pewnie im sie nie podoba taki sposob "przelewania" pieniedzy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator