  • 21. Data: 2003-04-10 17:51:45
    Temat: Re: MBank - poje...ne procedury czy personel ?
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    > Bartol, na pewno mBank jest inny..... bo daje procent wyzszy niż pko,
    pekao,
    > bzwbk, bphpbk razem wzięte.

    Ciekawe ile jeszcze? 7.04 znów obniżyli % odsetek :(

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wojna atomowa - marzeniem milionów! Podziękuj Bushowi.

  • 22. Data: 2003-04-11 13:22:14
    Od: Piotr Kulinski <p...@a...net.pl>

    >. Umówiliśmy się na dzień następny i załatwiliśmy sprawę.
    >Ogólnie b. miła kobieta. :)

    Zabrzmialo jakbys ukryl tu podtekst :))))

    Peter
    GG: 566964
    Motto: zawsze mam racje, no chyba ze sie myle.
    sigcreator: core dumped

  • 23. Data: 2003-04-11 13:24:39
    Od: Piotr Kulinski <p...@a...net.pl>

    >No nie... To już lekko trąci bezczelnością. "Ma pan ostatnią
    >szansę"...
    >Na twoim miejscu jednak bym się na nich wypiął...

    Lepiej odpowedziec "To ja poprosze telefon do przyjaciela"

  • 24. Data: 2003-04-15 06:33:36
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    Arjano wrote:

    > - pani Mbankowa : "jutro znowu zadzwonię, to trzecia i ostatnia szansa,
    > jak mąż nie będzie miał szczęścia i wypadnie godzina dzwonienia przed
    > 15:00 to proszę niech zadzwoni do Mbanku".

    Brawo, brawo, mBank jedank stanął na wysokości zadania i już wczoraj (troche
    sobie zrobili przerwy w tych telefonach do mnie - 6 dni) zadzwonił do mnie o
    godzinie TA-DAM : 19:07. I proces zakładania konta został zakończony. Teraz
    czekam na umowę. A więc jednak sie dało ? Dało. Albo po prostu mam
    szczęście, ze komputer za trzecim razem wylosował mnie do dzwonienia po
    15:00... :-)

    --
    POZDRAWIAM - Arjano arjano(małpa)wp(kropka)pl
    (O) Przyłącz się do nas: http://www.regionalna.net