    From: "Arjano" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: MBank - poje...ne procedury czy personel ?
    Date: Wed, 9 Apr 2003 10:37:16 +0200

    Witam !

    Skusiłem sie na konto w Mbanku. Na www wypełniłem wniosek o założenie konta.
    We wniosku wpisałem, że dysponuję numerem telefonu domowym. Po 3 dniach
    dzwoni do mojego domu o godz. 10:00 kobieta z Mbanku i prosi o rozmowę ze
    mną. Ja jestem w pracy. Moja mama odbierajac telefon mówi, ze poda jej
    telefon do syna do pracy i żeby tam zadzwoniła. "To niemożliwe"- odpowiada
    MBank ! Więc proszę zadzwonić po godzinie 15:00. "To niemożliwe"- odpowiada
    MBank - zadzwonie jutro ". "Dobrze, ale niech pani dzwoni po 15:00". "To
    niemożliwe"- odpowiada MBank i odkłada słuchawkę. Nastepnego dnia o godz.
    10:30 do domu dzwoni MBank i historia się powtarza. Tym razem odbiera moja
    zona "Mąż jest w pracy, podam numer i proszę tam zadzwonić". "To niemożliwe,
    telefony są losowane"- odpowiada MBank - zadzwonie jeszcze jutro, jeżeli
    rozmowa nie dojdzie do skutku, niech mąż zadzwoni do nas".
    Po usłyszeniu relacji żony szlag mnie jasny mało nie trafił. Dlaczego oni
    nie mogą myśleć, tylko wypełniają jakieś tajemnicze procedury ? Moze ktoś mi
    to wyjaśnić, dlaczego we wniosku proszą np. o telefon domowy (nie koniecznie
    do pracy) a potem przyjmują, ze maja doczynienia z bezrobotnym, który o
    10:30 w Polsce :-) jest akurat w domu i nic nie robi.
    Nie chcą mnie to prosić się nie zamierzam... skoro uruchomienie konta to
    taki problem, to co bedzie później ?

    pozdrawiam
    --