  • 1. Data: 2003-04-09 09:29:56
    Temat: pełnomocnictwo czy konto wspólne ?
    Od: k...@...pl

    Puściłem to wcześniej na forum mBanku, ale nie dostałem żadnej odpowiedzi:

    Chciałbym aby na jeden z moich eMaxów mógł przyjmować przelewy przeznaczone dla
    innej osoby (bliski stopień pokrewieństwa).

    Podejrzewam, że mBank odrzuci (zwróci) przelew adresowany na rachunek, którego
    jestem wyłącznym posiadaczem, jeśli dane odbiorcy nie będą moimi danymi...
    (kiedyś próbowałem w Telepekao24 i tak właśnie było)

    Czy pełnomocnictwo udzielone tej osobie wystarczy, aby przelew nie został
    odrzucony, czy też musi to być konto wspólne ?

  • 2. Data: 2003-04-09 13:19:27
    Temat: Re: pełnomocnictwo czy konto wspólne ?
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik <k...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jestem wyłącznym posiadaczem, jeśli dane odbiorcy nie będą moimi danymi...
    > (kiedyś próbowałem w Telepekao24 i tak właśnie było)

    Raczej watpie by system odrzucil, jezeli bedzie pelny numer rachunku.
    Zeby taki przelew odrzucic to musialby byc reczenie sprawdzany.
    Do mnie dochodza przelewy, gdzie w rubryce nazwisko byl
    numer rejestru w funduszu inwestycyjnym (nie z Supermarketu)...
    a inne pola poprzekrecane (w polu miasto np. ulica).
    Chyba, ze ktos je w mBanku reczenie zatwierdzil - w co watpie.
    Chociaz pewnosci oczywiscie nie mam.

    W PKO BP kiedys przyszedl na moje konto przelew przeznaczony
    dla osoby bliskiej bez problemu...

    W mBanku jeszcze nie probowalem.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 3. Data: 2003-04-09 14:04:13
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > którego
    danymi...

    Teoretycznie tak.

    > W PKO BP kiedys przyszedl na moje konto przelew przeznaczony
    > dla osoby bliskiej bez problemu...
    >
    > W mBanku jeszcze nie probowalem.

    Wyślij przelew na poczcie (albo z innego konta) z danymi innej osoby i
    zobacz czy przejdzie.

    Jak tak, to to niech ten znajomy poda ten numer konta jako swój i już.

    Tylko powiedz mi po jakiego grzyba tak kombinować.

  • 4. Data: 2003-04-09 16:10:40
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <k...@...pl> napisał:

    > Podejrzewam, że mBank odrzuci (zwróci) przelew adresowany na rachunek, którego
    > jestem wyłącznym posiadaczem, jeśli dane odbiorcy nie będą moimi danymi...
    > (kiedyś próbowałem w Telepekao24 i tak właśnie było)

    Działa, bo mB tego nie sprawdza - przynajmniej na razie. A w innych bankach
    różnie...

  • 5. Data: 2003-04-10 00:13:17
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    k...@...pl wrote:

    > Podejrzewam, że mBank odrzuci (zwróci) przelew adresowany na rachunek, którego
    > jestem wyłącznym posiadaczem, jeśli dane odbiorcy nie będą moimi danymi...
    > (kiedyś próbowałem w Telepekao24 i tak właśnie było)

    malo ktory bank odrzuci, jesli numer rachunku beneficjenta jest
    poprawnie wpisany to przelew jest ksiegowany automatem