  • 1. Data: 2002-07-19 17:26:30
    Temat: MASTERCARD BEZ PROWIZJI ZA TRANS.BEZGOTOWKOWE?
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    w jakim banku dostane karte maestro bez prowizji za transakcje
    bezgotowkowe i bez koniecznosci otwierania rku?

    chodzi mi o karte, ktora bedzie rozliczana w euro, a nie w usd, zebym
    mogla tak duzo nie tracic na przewalutowaniach bedac na wakacjach na
    cyprze.

    KILKA POSTOW wyzej pytalam o maestro-sorry - pomylily mi sie nazwy
    kart.

  • 2. Data: 2002-07-19 17:28:54
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Rena wrote:
    > w jakim banku dostane karte maestro bez prowizji za transakcje
    > bezgotowkowe i bez koniecznosci otwierania rku?

    ING BSK ąli

    A nie lepiej zapłacić te 7 zet eł i otworzyć sobie konto w Citku?
    --
    pjo

  • 3. Data: 2002-07-19 17:32:10
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał w wiadomości
    > A nie lepiej zapłacić te 7 zet eł i otworzyć sobie konto w Citku?

    No byla uwaga ze ma nie byc przez dulary ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-07-19 17:35:49
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Rena" napisała:
> [...]
    > cyprze.
    >
    > KILKA POSTOW wyzej pytalam o maestro-sorry - pomylily mi sie nazwy

    Wiesz, ale ty dalej pytasz o Maestro. W pierwszych słowach twojego listu.
    A Mastercarda kredytowego daje BPHPBK, bez otwierania rachunku.

    Bogdan

  • 5. Data: 2002-07-19 17:37:33
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    "Jarosław Popiel" wrote:
    > No byla uwaga ze ma nie byc przez dulary ;-)

    CitiMaestro nie jest w krajach EMU rozliczany przez dulary
    --
    pjo

  • 6. Data: 2002-07-19 17:42:07
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > CitiMaestro nie jest w krajach EMU rozliczany przez dulary

    Po odpowiedziach otrzymanych z CitiPhone, CitiOnline i od CitiPana w
    oddziale jednak jest przez dulary.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-07-19 17:46:47
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> wrote ....
    > CitiMaestro nie jest w krajach EMU rozliczany przez dulary

    kolezanka jedzie sie rozrywac na cypr, ktory nie jest w EMU, on nie jest
    nawet w UE.

  • 8. Data: 2002-07-19 17:51:35
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > to citek nie ma tylko visy???

    Od jakiegos czasu - ze 2 miesiace ma tez MC - warunki takie same jak do VISY

    --
    JaKI

  • 9. Data: 2002-07-19 17:52:46
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

  • 10. Data: 2002-07-19 17:54:56
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Wiesz, ale ty dalej pytasz o Maestro. W pierwszych słowach twojego
    listu.
    > A Mastercarda kredytowego daje BPHPBK, bez otwierania rachunku.

    o dżizys - to przez ten upal:(((( sorki. nie blondynka, a jednak
    blondynka ze mnie:)

    chodzi mi o karte najbardziej korzystna przy wyjezdzie na cypre, czyli
    do kraju, ktory ma walute niewymienialna.