  • 1. Data: 2004-12-05 22:15:39
    Temat: LukasBank - rozwiazanie umowy prowadzenia konta - atrakcje
    Od: "Ciekawy" <c...@m...pl>

    Witam grupowiczow.
    Ktos na forum wspomnial kiedys, ze nie jest latwo rozstac sie z tym bankiem.
    Musze potwierdzic.
    Zgodnie z regulaminem przygotowalem pismo rozwiazujace umowe, zalaczylem
    karte przecieta wzdluz paska magnetycznego oraz token i taki zestaw wyslalem
    listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres centrali banku z
    adnotacja "Rozwiazanie umowy prowadzenia konta" na kopercie (istotny detal).
    Dodatkowo tego samego dnia przefaksowalem im takie samo pismo.
    Niby prosta sprawa, a jednak nie...
    Po jakims czasie zadzwonilem do Lukaslinii wyjasniajac ostatni wykaz
    operacji na koncie. Przy okazji zapytalem, czy wplynelo do nich moje pismo.
    Z tego co wyjasnila operatorka karta zostala juz zastrzezona (a wiec
    przesylka dotarla), ale w systemie nie ma adnotacji dotyczacej rozwiazania
    umowy. Pani usilowala mnie przekonac, ze konto musze zamknac w oddziale. Z
    przyczyn oczywistych nie przekonala mnie, wiec po dluzszym oczekiwaniu
    (pewnie po jakis konsultacjach) poinformowala mnie, że powinienem pismo
    wysłac na adres Centrali. Potwierdzilem, ze tak wlasnie zrobilem. Wtedy
    okazalo sie, że przesylka "musi" byc zaadresowana na Dzial Umow. Ponadto
    rzeczona pani odmowila przekazania tej sprawy do odpowiedniego dzialu
    tlumaczac, że nie może tego zrobic jako pracownica LUKASlinii obslugujaca
    rachunki. Niestety nie udalo nic sie zalatwic.
    Splodzilem wiec maila na i...@l...com.pl probujac wyjasnic zaistniala
    sytuacja. Jego "owocem" byl zwykly list z blednie wpisanym nazwiskiem
    wyslany na adres zameldowania, a nie korespondencji w ktorym poinformowano
    mnie, ze musze jeszcze oddac token, zeby rozwiazac umowe... (jak wczesniej
    napisalem token wyslalem)
    Musze przyznac, ze krew mnie zalala. Nie dosc, ze maja niekompetentych
    konsultantow w LukasLinii to jeszcze delikatnie rzecz ujmujac balagan w
    Centrali: gina pisma, tokeny...
    Na szczescie wyslalem wszystko zgodnie z umowa (regulaminem) listem za
    poleceniem odbioru, wiec powinienem miec wszystko w nosie. Sytuacja jest
    jednak irytujaca.
    Zrezygnowalem z nich, bo niestabilnie dziala ich system internetowy (a z
    banku korzystam wlasnie w ten sposob): prawie nigdy nie udalo mi sie
    zrealizowac zlecenia zaplaty za pierwszych razem. VBBank oparty jest na tym
    samym systemie, a takich problemow nie mialem.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-12-08 21:16:36
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Użytkownik "Ciekawy" <c...@m...pl> napisał w wiadomości

    [...]
> [...]
    tym
    > samym systemie, a takich problemow nie mialem.

    również korzystam z Lukasa via net i poza w sumie sporadycznymi
    moze raz w miesiącu problemami z dostępem do okienka logowania
    nigdy nie miałem podobnych odczuc tzn ze:
    "niestabilnie dziala ich system internetowy "

    oczywiście nie powinno być wogóle problemów ale czy są banki
    na które nikt nie narzeka?
    --
    Urko
    GG 1521634

  • 3. Data: 2004-12-08 21:24:03
    Od: "Ciekawy" <c...@m...pl>

    > również korzystam z Lukasa via net i poza w sumie sporadycznymi
    > moze raz w miesiącu problemami z dostępem do okienka logowania
    > nigdy nie miałem podobnych odczuc tzn ze:
    > "niestabilnie dziala ich system internetowy "

    Nie chodzilo mi nawet o logowanie tylko o wykonywanie jednorazowych zlecen
    zaplaty (z przyszla data) - czesto bez powodu wracalo do okienka
    poczatkowego. Mnie to irytowalo. :))

  • 4. Data: 2004-12-08 21:29:22
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    > Nie chodzilo mi nawet o logowanie tylko o wykonywanie jednorazowych zlecen
    > zaplaty (z przyszla data) - czesto bez powodu wracalo do okienka
    > poczatkowego. Mnie to irytowalo. :))

    dziwne
    przez 1,5 roku dosc częstego i korzystania ani razu mi się to nie zdarzyło
    a w zasadzie wszystkie przelewy puszczam z późniejszą datą.

    --
    Urko
    GG 1521634

  • 5. Data: 2004-12-08 21:38:19
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-08 22:24, kiedy Ciekawy napisał(a) co
    następuje:

    > Nie chodzilo mi nawet o logowanie tylko o wykonywanie jednorazowych zlecen
    > zaplaty (z przyszla data) - czesto bez powodu wracalo do okienka
    > poczatkowego. Mnie to irytowalo. :))

    Ja miałem podobne zjawisko, ale okazało się, że winna jest moja
    paranoja. Jak nakazałem firewallowi, żeby zawierzył stronom lukasa, to
    przeszło jak ręką odjął. Cookies, znaczy...
    Oczywiście, raz na jakiś czas, działa beznadziejnie, ale to normalne.
    Ostatnio nawet jakby się szybciej uaktualniał.
    Ale to jest kwestia upodobań: jak znajdziesz taki co Ci lepiej pasuje,
    to się przenoś.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*