eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukasBank - rozwiazanie umowy prowadzenia konta - atrakcje › Re: LukasBank - rozwiazanie umowy prowadzenia konta - atrakcje
    From: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LukasBank - rozwiazanie umowy prowadzenia konta - atrakcje
    Date: Wed, 08 Dec 2004 22:38:19 +0100

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-08 22:24, kiedy Ciekawy napisał(a) co
    następuje:

    > Nie chodzilo mi nawet o logowanie tylko o wykonywanie jednorazowych zlecen
    > zaplaty (z przyszla data) - czesto bez powodu wracalo do okienka
    > poczatkowego. Mnie to irytowalo. :))

    Ja miałem podobne zjawisko, ale okazało się, że winna jest moja
    paranoja. Jak nakazałem firewallowi, żeby zawierzył stronom lukasa, to
    przeszło jak ręką odjął. Cookies, znaczy...
    Oczywiście, raz na jakiś czas, działa beznadziejnie, ale to normalne.
    Ostatnio nawet jakby się szybciej uaktualniał.
    Ale to jest kwestia upodobań: jak znajdziesz taki co Ci lepiej pasuje,
    to się przenoś.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*