  • 1. Data: 2004-12-05 21:25:25
    Temat: Re: Karta do konta w PKO BP
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Huh - no dobra. Moze mnie nie poznaja ;) Przejde sie jutro z rana.

    Przyklej sztuczną brodę ;-)

  • 2. Data: 2004-12-06 17:12:19
    Temat: Karta do konta w PKO BP
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Czy moze ktos ostatnioo zakladal konto w PKO BP i pamieta ile czasu szla mu
    karta do konta?
    Bo ja zakladalem 15go listopada - i ciaglke nie mam PINu ani karty w
    skrzynce. A cos powinno jednak dojsc. Na infolinii PKO Inteligo wysylaja
    mnie do oddzialu, a tam jakos niekoniecznie chce isc sie pytac ;))))
    No a musze jeszcze potestowac PKO Inteligo, zeby ocenic ostatecznie...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-06 17:30:56
    Od: "Skiera" <s...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2004-12-06 17:33:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Skiera <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > korespondencyjny, idz do oddziału odebrac karte i niech Ci wznowia PIN

    Huh - no dobra. Moze mnie nie poznaja ;) Przejde sie jutro z rana.
    Co do przychodzenia karty - to ja w tym banku jestem przyzwyczajony - za
    pierwszym razem karta przyszla po jakiis kilku miesiacach - jak juz
    zdazylem przeniesc rachunek z jednego do drugiego oddzialu ;)
    No ale jak widac - ja mam po prostu takie szczescie :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2004-12-06 18:03:07
    Od: "Skiera" <s...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:cp2563$b2g$1@news.onet.pl...

    > Co do przychodzenia karty - to ja w tym banku jestem przyzwyczajony - za
    > pierwszym razem karta przyszla po jakiis kilku miesiacach - jak juz
    > zdazylem przeniesc rachunek z jednego do drugiego oddzialu ;)

    ale nie ma takiej mozliwosci zeby przyszla po kilku miesiacach bo to sie
    wszystko dzieje z automatu jedynie poczta moze cos nie fungac, a przy
    przenoszeniu rachunku dostales nowa karte

  • 6. Data: 2004-12-06 18:05:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Skiera <s...@p...onet.pl> wrote:
    > ale nie ma takiej mozliwosci zeby przyszla po kilku miesiacach bo to
    > sie wszystko dzieje z automatu jedynie poczta moze cos nie fungac, a
    > przy przenoszeniu rachunku dostales nowa karte

    Gdzies tak 4 lata temu tez tak to dzialalo? :D
    Akurat w przypadku PKO BP i Pekao SA to ja tam jestem dosc sceptyczny do
    ich automatow. W obu bankach moje konto ozywalo po jakims roku od
    zamkniecia. Tak - z automatu :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2004-12-06 18:19:03
    Od: "Skiera" <s...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:cp272p$rsu$1@news.onet.pl...
> [...]

    > Akurat w przypadku PKO BP i Pekao SA to ja tam jestem dosc sceptyczny do
    > ich automatow. W obu bankach moje konto ozywalo po jakims roku od

    hehe 4 lata temu tak nie dzialalo