eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukasBank - rozwiazanie umowy prowadzenia konta - atrakcje › LukasBank - rozwiazanie umowy prowadzenia konta - atrakcje
    From: "Ciekawy" <c...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: LukasBank - rozwiazanie umowy prowadzenia konta - atrakcje
    Date: Sun, 5 Dec 2004 23:15:39 +0100

    Witam grupowiczow.
    Ktos na forum wspomnial kiedys, ze nie jest latwo rozstac sie z tym bankiem.
    Musze potwierdzic.
    Zgodnie z regulaminem przygotowalem pismo rozwiazujace umowe, zalaczylem
    karte przecieta wzdluz paska magnetycznego oraz token i taki zestaw wyslalem
    listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres centrali banku z
    adnotacja "Rozwiazanie umowy prowadzenia konta" na kopercie (istotny detal).
    Dodatkowo tego samego dnia przefaksowalem im takie samo pismo.
    Niby prosta sprawa, a jednak nie...
    Po jakims czasie zadzwonilem do Lukaslinii wyjasniajac ostatni wykaz
    operacji na koncie. Przy okazji zapytalem, czy wplynelo do nich moje pismo.
    Z tego co wyjasnila operatorka karta zostala juz zastrzezona (a wiec
    przesylka dotarla), ale w systemie nie ma adnotacji dotyczacej rozwiazania
    umowy. Pani usilowala mnie przekonac, ze konto musze zamknac w oddziale. Z
    przyczyn oczywistych nie przekonala mnie, wiec po dluzszym oczekiwaniu
    (pewnie po jakis konsultacjach) poinformowala mnie, że powinienem pismo
    wysłac na adres Centrali. Potwierdzilem, ze tak wlasnie zrobilem. Wtedy
    okazalo sie, że przesylka "musi" byc zaadresowana na Dzial Umow. Ponadto
    rzeczona pani odmowila przekazania tej sprawy do odpowiedniego dzialu
    tlumaczac, że nie może tego zrobic jako pracownica LUKASlinii obslugujaca
    rachunki. Niestety nie udalo nic sie zalatwic.
    Splodzilem wiec maila na i...@l...com.pl probujac wyjasnic zaistniala
    sytuacja. Jego "owocem" byl zwykly list z blednie wpisanym nazwiskiem
    wyslany na adres zameldowania, a nie korespondencji w ktorym poinformowano
    mnie, ze musze jeszcze oddac token, zeby rozwiazac umowe... (jak wczesniej
    napisalem token wyslalem)
    Musze przyznac, ze krew mnie zalala. Nie dosc, ze maja niekompetentych
    konsultantow w LukasLinii to jeszcze delikatnie rzecz ujmujac balagan w
    Centrali: gina pisma, tokeny...
    Na szczescie wyslalem wszystko zgodnie z umowa (regulaminem) listem za
    poleceniem odbioru, wiec powinienem miec wszystko w nosie. Sytuacja jest
    jednak irytujaca.
    Zrezygnowalem z nich, bo niestabilnie dziala ich system internetowy (a z
    banku korzystam wlasnie w ten sposob): prawie nigdy nie udalo mi sie
    zrealizowac zlecenia zaplaty za pierwszych razem. VBBank oparty jest na tym
    samym systemie, a takich problemow nie mialem.

    Pozdrawiam.