  • 1. Data: 2004-12-05 21:15:12
    Temat: Re: Jak zmienić hasło logowania do VB ?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    filigaro napisał(a):
    > Przeglądam strony VB i nie mogę znaleźć. Jak zmienić hasło którym loguję
    > się do VB (hasło+wskazanie tokena).

    Zadzwoń do VWlinki. Z poziomu WWW tego nie zrobisz.

    K.

  • 2. Data: 2004-12-06 19:52:05
    Temat: Jak zmienić hasło logowania do VB ?
    Od: "filigaro" <f...@o...pl>

    Przeglądam strony VB i nie mogę znaleźć. Jak zmienić hasło którym loguję się
    do VB (hasło+wskazanie tokena).
    f.

  • 3. Data: 2004-12-06 20:45:08
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    filigaro napisał(a):

    > Przeglądam strony VB i nie mogę znaleźć. Jak zmienić hasło którym loguję się
    > do VB (hasło+wskazanie tokena).
    > f.

    Przez Konsultanta

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2004-12-06 20:46:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    filigaro napisał(a):
    > Przeglądam strony VB i nie mogę znaleźć. Jak zmienić hasło którym loguję się
    > do VB (hasło+wskazanie tokena).

    0800103301

  • 5. Data: 2004-12-06 20:47:52
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > 0800103301

    Niestety jakoś ostatnio *pechowo* zajęty numer przez cały dzień ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2004-12-06 20:59:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Niestety jakoś ostatnio *pechowo* zajęty numer przez cały dzień ;)

    Bo to jest bank zadowolonych klientów. Wszyscy dzwonią dziękować.

  • 7. Data: 2004-12-06 21:20:42
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Bo to jest bank zadowolonych klientów. Wszyscy dzwonią dziękować.

    ROTFL, To Ci sie udało :-D