  • 1. Data: 2004-03-12 11:38:53
    Temat: Lukas zlecenie z data przyszla
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam!
    Zlozylem wczoraj w Lukasie zlecenie wykonania przelewu w dniu dzisiejszym
    (e-konto PRO). Do tej chwili - 12:37 - nie wykonano go. Czy jest szansa, ze
    pieniadze dotra jednak do odbiorcy w dniu dzisiejszym?
    Pozdrawiam!
    PL

  • 2. Data: 2004-03-12 17:04:01
    Temat: Re: Lukas zlecenie z data przyszla
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > (e-konto PRO). Do tej chwili - 12:37 - nie wykonano go. Czy jest szansa, ze
    > pieniadze dotra jednak do odbiorcy w dniu dzisiejszym?

    Tak, o ileś się nie pomylił.

  • 3. Data: 2004-03-12 17:15:04
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    > Tak, o ileś się nie pomylił.

    Niema takiej możliwośći!! sesje wychodzące w Lukasie są do 12.00 tylko w dni
    pon-pt. Jutro jest sobota więc sam sobie odp czy zdążyłeś.

  • 4. Data: 2004-03-12 17:47:33
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Niema takiej możliwośći!! sesje wychodzące w Lukasie są do 12.00 tylko w
    dni
    > pon-pt. Jutro jest sobota więc sam sobie odp czy zdążyłeś.
    ==========
    No to pozostaje mi najblizsza gruba galaz :-(. Mialem splacic zadluzenie na
    KK. Swoja bym sie az tak bardzo nie przejal, ale tesciwej musze :-(((. "Tak
    powinno byc w kazdym banku".
    PL

  • 5. Data: 2004-03-12 18:17:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    PL wrote:
    > ==========
    > No to pozostaje mi najblizsza gruba galaz :-(. Mialem splacic
    > zadluzenie na KK. Swoja bym sie az tak bardzo nie przejal, ale
    > tesciwej musze :-(((. "Tak powinno byc w kazdym banku".

    jesli termin wyznaczyli na sobote to spokojnie mozesz przelac w poniedzialek -
    moze to wymagac potem troche klotni, ale w sobote KIR nie dziala i ma prawo
    dojsc w pierwszy dzien roboczy po terminie.
    Albo forse w lapke i do kasy :-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-03-12 20:04:34
    Od: z...@p...onet.pl

    > Niema takiej możliwośći!! sesje wychodzące w Lukasie są do 12.00 tylko w dni
    > pon-pt. Jutro jest sobota więc sam sobie odp czy zdążyłeś.

    Dlaczego straszysz gościa?

    Jeśli pytający mówi dziś 12.03, że 'wczoraj (czyli w czwartek 11.03) złożył w
    Lukasie zlecenie na dziś (na piątek)', a pierwszy eliksir wychodzi o 8:00 dziś
    (w piątek), to na czym opierasz takie stanowcze twierdzenie, że "Niema takiej
    możliwośći!! ".

    Jakie znaczenie ma tu zdanie: "Jutro jest sobota więc sam sobie odp czy
    zdążyłeś."?

  • 7. Data: 2004-03-12 22:45:27
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > możliwośći!! ".
    >
    > Jakie znaczenie ma tu zdanie: "Jutro jest sobota więc sam sobie odp czy
    Hmm już mówie faktycznie powiedziałem że przelewy realizowane są w dni robocze
    pn-pt. i ostatnia sesja jest o 12.. Jeżeli przelew gościa zawiera się w tym
    przedziale to jego przelew poszedł lub został odrzucony
    Jeżeli jeszcze widzi kwotę na rachunku to znaczy że nie wyszedł z banku... I
    dojdzie dopiero w poniedziałek

  • 8. Data: 2004-03-13 09:31:45
    Od: z...@p...onet.pl

    > Jeżeli jeszcze widzi kwotę na rachunku to znaczy że nie wyszedł z banku... I
    > dojdzie dopiero w poniedziałek

    Jest i trzecia możliwość: To, że gościu nie widzi śladu wyjścia zlecenia, może
    oznaczać jeszcze nie zafakturowanie transakcji, które to fakturowanie odbywa
    się późnym wieczorem (a on sprawdzał znacznie wcześniej). I ta możliwość jest
    najbardziej bliska prawdy :)

    Dobrze by było gdyby założyciel wątka podzielił się z nami informacją o losie
    swego zlecenia.

  • 9. Data: 2004-03-13 11:06:02
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    (...ciach...)
    > Dobrze by było gdyby założyciel wątka podzielił się z nami informacją o
    losie
    > swego zlecenia.
    ============
    Tu gosciu - zalozyciel watku, dzieli sie informacjami: po licznych
    aktualizacjach dziennego stanu kata (Lukas robi to raz na dobe, ok.
    1/2/3:00) wciaz NIE widzialem, czy i - ewentualnie - ze zlecenie zostalo
    wykonane. Zatelefonowalem na bankolinie i - za trzecim razem - otrzymalem
    POTWIERDZENIE, ze "pieniazki wyszly z banku". Pozostalo mi tylko czekac, aby
    przekonac sie, czy dotarly do Citi. BTW, serdeczne pozdrowienia dla P.T.
    Pani Elzbiety Terleckiej z Lukasa: punktualnosc (oddzwonienie),
    profesjonalizm i kontaktowosc. W moim przypadku czlowiek NIE byl najslabszym
    ogniwem [chyba, ze Pan Informatyk ;-)].

    Dziekuje Wszystkim Grupowiczom za podpowiedzi!
    Pozdrawiam!
    PL

  • 10. Data: 2004-03-13 17:50:43
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    PL napisał:

    [...]
> [...]
    > punktualnosc (oddzwonienie), profesjonalizm i kontaktowosc. W moim
    > przypadku czlowiek NIE byl najslabszym ogniwem [chyba, ze Pan Informatyk

    Tak powinno być w każdym banku :-)