  • 11. Data: 2002-12-27 11:56:58
    Temat: Re: Lukas robi ludzi w bambuko
    Od: Klient<k...@s...cut>

    > To zdumiewające jak bardzo cały czas pokutuje przekonanie, że tylko po
    > znajomości da się coś załatwić.
    > Nie jestem ani znajomym, ani znajomym znajomego. A zakupu dokonywałem w

    Zle sie wyrazilem, znajomym w sensie ze bank skads ciebie znal i dlatego
    nabral zaufania. Moze nawet nie wiesz skad i przez kogo - moze jakies listy
    adresowe? Co do 'zalatwiania po znajomosci' np. fundacja Bosko jest dobrym
    przykladem jak mozna pozyczac ;-)

    > Media 2 w Łodzi. Raz tylko wziąłem do tej pory kredyt w Lukasie, który
    > spłaciłem w terminie nie spóźniając się z ratami. A zatem ten był drugim
    > kredytem w Lukasie.

    Ano widzisz, a na pierwszy kredyt zawiozles pewnie z tone zaswiadczen? ;-)
    Z oryginalnego postu wydedukowalem (moze zle) ze Lukas odmowil kredytu bo
    nic nie znalazl na goscia - ani plusow ani minusow. Co to za bank w takim
    razie.

    > Jeżeli natomiast mierzyć jakość banku ekspresem do kawy, to wszystkie banki
    > są dziadowskie. Tylko pierwsze dni działalności każdego banku z reguły są
    > radosne.

    Nooo reklamuja sie z kawa to chyba mam prawo oczekiwac ?

    --
    Klient

  • 12. Data: 2002-12-27 11:57:06
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Klient" <k...@s...cut> napisał w wiadomości

> [...]

    są dziadowskie. Tylko pierwsze dni działalności każdego banku z reguły są

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 13. Data: 2002-12-27 17:57:55
    Od: Klient<k...@s...cut>

  • 14. Data: 2002-12-29 16:27:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "MaDeR" <p...@N...onet.pl> writes:

    > To po co kupował w sklepie który krytykuje?
    >
    > Oczywiscie, nie usprawiedliwiam praktyki sprzedawcy, tylko zastanawiam sie,
    > czemu on zdecydowal sie na kupno w sklepie, ktory on ocenia jako zly. Innych
    > nie ma w okolicy czy co?

    Moze mial taki kaprys. Nie sprzedawcy to oceniac, ten ma mu sprzet
    sprzedac bez gadania, jesli ma go w ofercie publicznej.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 15. Data: 2002-12-30 12:16:12
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > nic nie znalazl na goscia - ani plusow ani minusow. Co to za bank w takim

    Na pierwszy kredyt: dwa dokumenty ze zdjęciem i zaświadczenie o zarobkach. I
    nie miało znaczenia, że jestem zatrudniony na czas określony, bo termin
    wygaśnięcia umowy był późniejszy niż okres spłaty kredytu.

    pozdrawiam
    kriskel