  • 1. Data: 2002-12-23 14:05:14
    Temat: waluta kredytu hipotecznego
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam szanownych grupowiczow!

    Chcialbym poznac Wasze opinie nt. waluty kredytu mieszkaniowego

    Zamierzam w przyszlym roku (IV kw.) zaciagnac kredyt mieszkaniowy
    na okres ca. 15-20 lat
    Czy w swietle mozliwosci przystapienia do UE i co za tym idzie
    zmiana waluty w pozniejszym okresie bardziej sie oplaca euro?

    Czy jest jakas alternatywa na rynku kredytow dla oferty PKO BP i
    rachunku "Pierwszy wklad"?
    Wiem ze bedac posiadaczem takiego rachunku kredyt moze zaciagany byc tylko w
    PLN...

    Generalnie to najpierw chcialbym moc czesc gdzies wplacic i doplacac,
    wiec "Pierwszy wklad" odpowiadalby mi, ale...
    Wlasnie czy jest jakies "ale"?

    Pozdrawiam,
    mrd

  • 2. Data: 2002-12-23 17:23:54
    Temat: Re: waluta kredytu hipotecznego
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Generalnie to najpierw chcialbym moc czesc gdzies wplacic i doplacac,
    > wiec "Pierwszy wklad" odpowiadalby mi, ale...

    Na tej liście było o tym bardzo dużo. Jeżeli w PLN, to w Kredyt Banku.
    Oprocentowanie WIBOR3M+1% (wkład własny powyżej 40%) lub WIBOR3M+1,5% (wkład
    własny co najmniej 20%); odpowiada to na dzisiaj 7,65% oraz 8,15%; prowizja
    0,9%. Warunki te są korzystniejsze niż w PKOBP i praktycznie jedne z
    najlepszych na rynku. W walucie odradzam, chyba że w CHF (wcześniej przeczytaj
    odpowiednią dyskusję sprzed 2-3 tygodni). Tensor1