  • 1. Data: 2002-12-23 12:18:22
    Temat: VE Millennium i wyplata z bankomatu za granica...
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    czesc;

    chcialbym spytac jakie macie doswiadczenia z braniem pieniedzy za granica z
    bankomatow karta VE Millennium. W toip oplata za taka operacje wynosi 3,5
    PLN. Wyglada to troche za pieknie. Byc moze odbijaja to sobie w kursach
    walut? Probowal ktos moze sobie policzyc?

    --
    __________________________
    Pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2002-12-23 12:24:21
    Temat: Re: VE Millennium i wyplata z bankomatu za granica...
    Od: "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl>

    Użytkownik mierzwoj napisal:
> [...]
    > PLN. Wyglada to troche za pieknie. Byc moze odbijaja to sobie w kursach
    > walut? Probowal ktos moze sobie policzyc?

    cze,
    IMO to najtansza karta VISA do wybierania kasy za granica. Kursy lepsze od
    tych w inteligo czy mBanku.
    Pzdr. Stacho

  • 3. Data: 2002-12-23 13:37:55
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:X...@2...180
    .128.20...
> [...]
    > PLN. Wyglada to troche za pieknie. Byc moze odbijaja to sobie w kursach
    > walut? Probowal ktos moze sobie policzyc?

    IMO kursy dobre.
    Jedna z lepszych kart do wyplat za granica.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2002-12-23 14:46:09
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "mierzwoj" <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> wrote in message
    8.20...
> [...]
    > PLN. Wyglada to troche za pieknie. Byc moze odbijaja to sobie w kursach
    > walut? Probowal ktos moze sobie policzyc?

    w Meksyku wybieralem z bankomatow roznych bankow, oplata wynosila (tak jak
    piszesz) 3.5PLN. Kursy byly nizsze niz gdybym kupil USD przed wyjazdem do
    meksyku i zamienil tam na MXN.

  • 5. Data: 2002-12-23 15:13:49
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mierzwoj" <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PLN. Wyglada to troche za pieknie. Byc moze odbijaja to sobie w kursach
    > walut? Probowal ktos moze sobie policzyc?

    Wybieralem ta karta kase w Tunezji (2001r) i Chorwacji (2003r.) po ok. 100$
    podczas jednej wyplaty (w sumie bylo to 300$ i 800$). Po doliczeniu prowizji
    3,5zl od transakcji bylem i tak do przodu okolo 3-4grosze na dolarze niz
    gdyb kupowal dolary w kantorach i wymienial na miejscu. Oczywiscie musze tez
    przyznac sie, ze w obydwu przypadkach, kiedy wyjezdzalem kurs dolara w
    Polsce stal wysoko i przez czas mojego pobytu za granica spadal - ale mysle,
    ze i tak sie bardzo oplaca.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-12-23 19:08:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> writes:

> [...]
    > PLN. Wyglada to troche za pieknie. Byc moze odbijaja to sobie w kursach
    > walut? Probowal ktos moze sobie policzyc?

    Nie, kursy sa nienajgorsze.

    Raz mialem tak, ze kurs $/dana waluta byl 2.4-2.6, a VISA + Millennium
    policzyli mi ok. 3.3 (szkoda, ze tego nie wiedzialem przed powrotem
    do kraju, troche bym pooscylowal).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2002-12-23 21:40:41
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On 23 Dec 2002 12:18:22 GMT, mierzwoj
    <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> wrote:

    >czesc;
    >
    >chcialbym spytac jakie macie doswiadczenia z braniem pieniedzy za granica z
    >bankomatow karta VE Millennium.

    Chiny - bardziej opłacało się wybierać kasę z ATM'ów niż wymieniać
    dolary - i to wliczając 3,5 zł prowizji. Aczkolwiek dwa razy się nie
    udało, więc przestrzegam wszystkich, którzy chcieliby mieć z sobą
    tylko kartę, czy nawet kilka różnych banków :)

  • 8. Data: 2002-12-24 06:29:36
    Od: "dx" <d...@o...pl>

> [...]
    > PLN. Wyglada to troche za pieknie. Byc moze odbijaja to sobie w kursach
    > walut? Probowal ktos moze sobie policzyc?

    Pozytywne. Nie znosze tego banku, mam spore problemy i nie ma sensu o tym
    pisac bo Millennium oberwalo sie na tej grupie i tak porzadnie ( i
    slusznie). Chcac byc jednak obiektywnym VE za granica tego banku to jedyna
    rzecz, ktora mnie przy nim jeszcze trzyma....
    dx

  • 9. Data: 2002-12-24 10:45:15
    Od: "Fish" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:au79g3$3hm$1@news.onet.pl...

> [...]
    wiadomości
    8.20...

    > Wybieralem ta karta kase w Tunezji (2001r) i Chorwacji (2003r.) po ok.

    To stary masz chyba "time machine" bo jeszcze mamy 2002 r.

  • 10. Data: 2002-12-24 13:38:22
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fish" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > 100$
    >
    > To stary masz chyba "time machine" bo jeszcze mamy 2002 r.

    Tfu! Oczywiscie chodzilo mi o lata 2001 i 2002 :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl