  • Data: 2005-07-07 05:34:52
    Temat: Re: Wypukła karta - który bank?
    Od: "trainer" <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    yayco wrote:

    > Gdyby tylko utyskiwał, albo pytał o radę: proszę bardzo. Tyle tylko, że on
    > ujawnia wszem i wobec prawdy objawione, on naucza, on gromi i karci
    > wszystkich, którzy mają zdanie odmienne. Nie mając ku temu żadnych
    > poważnych merytorycznych podstaw. Źródłem mocy jego oświadczeń są, zwróć
    > uwagę, rozmowy z infoliniami. Czy cokolwiek bywa częściej w tym miejscu
    > obśmiewane niż infolinie?

    ok, rozumiem to podejście, ale ja to widzę tak:
    ktoś doznaje nagle "objawienia" bo w toip znalazło się coś czego się nie
    spodziewał.
    wzburzony pisze o tym na grupie opisując "kruczki", "wałki", "haczyki",
    "zagrywki", "pułapki" czy co tam jeszcze. i rola takiego pisania jest
    dwojaka: po pierwsze - autor daje upust swojej złości, po drugie - podobni
    mu, którzy nie doczytali albo już zapomnieli (nie wykluczam że wśród nich
    znajdę się czasem ja, Ciebie o taką beztroskę bym nie podejrzewał ;-))
    zdadzą sobie sprawę z czyhających na ich portfel niebezpieczeństw.

    sens monstrualnych wątków które z tego powstają można w zasadzie
    sprowadzić do przekomarzania, czy złość wyrażona w pierwszej wiadomości jest
    uzasadniona, czy nie - w takim przypadku każdy okopie się na swojej pozycji
    i nic ciekawego z takiego wątku nie wynika (przynajmniej ja uważam, że jest
    już nieświeży i zaczynam go ignorować :-)

    pozdro
    trainer