  • 11. Data: 2002-05-05 21:20:40
    Temat: Re: Lukas Bank liderem w obsludze
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dostales juz propozycje wspolpracy od agentow Inteligo?

    Wyslalem do nich aplikacje o prace ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • 12. Data: 2002-05-05 21:32:10
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Wyslalem do nich aplikacje o prace ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Spodziewaj sie odp. LOL =)

  • 13. Data: 2002-05-06 09:26:13
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Spodziewaj sie odp. LOL =)

    Panowie,
    tytul dyskusji nie pasuje do tego o czym rozmawiacie.

  • 14. Data: 2002-05-06 13:52:13
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Travis" napisał w wiadomości ...

    > A tobie o co biega ?

    Za bezsensowne uwazałem i uważam wyciąganie na listę
    wewnętrzbankowych opracowań na temat: Jacy to jesteśmy
    wspaniali.
    Przeczytaj pierwszy post: "Lukas bank liderem.....
    Źródło: Lukas Bank."

    JO

  • 15. Data: 2002-05-06 14:31:01
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > wewnętrzbankowych opracowań na temat: Jacy to jesteśmy
    > wspaniali.
    > Przeczytaj pierwszy post: "Lukas bank liderem.....

    Nie zauwazylem abys sie "plul" kiedy ktos podaje informacje ze stron mbanku
    o liczbie kont czy depozytach tegoz banku, ktory czasami popada w
    samochzachwyt.
    Nie interesuje cie to nie czytaj. To jest grupa dyskusyjna i moze ktos
    bedzie chcial podyskutowac na ten temat. Jesli masz cos do powiedzenia to
    atakuj bank i temat, a nie osobe ktora napisala dany news.

  • 16. Data: 2002-05-06 14:51:25
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
> [...]

    A mi akurat to sie przydalo bo dzieki temu wiem ze obroty wzrosly 40 razy i
    ze w innych miastach obsluga tego baku jest tez na poziomie.
    A poniewaz to jest pewny bank to ufam tego typu wiadomoscia !!!
    Jak ci sie nie podoba to zaloz filtr na nas (MINIKA i mnie) i bedzie po
    sprawie a tak niepotrzebnie sie produkujesz.
    Caly czas sa na lsite zapodawane rozne newsy z roznych zrodel, ja nie
    wiezysz w to, to poszukaj czy jest to prawda i napisz jezeli nie i juz !!!
    Pozatym mogles odrazu powiedziec o co ci chodzi a nie najezdzac na MINIKA.

    "Ty Kolego jedz juz do Stanów i nie podawaj takich bzdur
    na listę." Nie chce ci juz brzydko powiedziec co o tym mysle ...

    Travis

  • 17. Data: 2002-05-06 20:19:19
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in news:ab3vi3$12v$1@news.onet.pl:

    > "LUKAS Bank liderem w obsłudze klientów - tak wynika z
    > przeprowadzonego przez OBOP sondażu

    > Zrodlo: Lukas Bank

    lepiej obejrzec pierwotne (sic!) zrodlo na http://www.obop.com.pl

    Maciek

  • 18. Data: 2002-05-07 21:10:35
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek Uhlig" napisał w wiadomości ...

    > lepiej obejrzec pierwotne (sic!) zrodlo na http://www.obop.com.pl

    Bardzo dzięki za źródło, które to ja właściwie powinieniem wyszukać,
    ale od razu fragment z gazetki Lukas Banku śmierdział mi wazeliną.
    Kto smrodu nie czuł i nie czuje, niech teraz sobie filtr założy.
    Przyda mu się.

    JO

  • 19. Data: 2002-05-07 21:12:46
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > ale od razu fragment z gazetki Lukas Banku śmierdział mi wazeliną.
    > Kto smrodu nie czuł i nie czuje, niech teraz sobie filtr założy.

    Czlowieku, Ty masz chyba jakies zboczenie...
    Jak cytuje cos ze strony to czy musze cos komentowac? Co tu ma do rzeczy
    jakies "czucie smrodu"?
    Juz chyba sam nie wiesz o czym piszesz.

  • 20. Data: 2002-05-07 21:22:22
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

> [...]
    > ale od razu fragment z gazetki Lukas Banku śmierdział mi wazeliną.
    > Kto smrodu nie czuł i nie czuje, niech teraz sobie filtr założy.

    Ty naprawde jakis inny jestes...
    Jedyne co tu smierdzi to twoje komentarze.

    Travis