  • 11. Data: 2005-02-24 20:47:10
    Temat: Re: Lufthansa - oplata za transakcje karta?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Jacek" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Cała nadzieja w LPR - podobno już się zajęli tą sprawą.

    A, i zakaz lądowania śmigłowca TOPR przy szpitalu to jest pierwszy
    etap tej akcji? 8-)))

    MJ

  • 12. Data: 2005-02-24 21:48:32
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A, i zakaz lądowania śmigłowca TOPR przy szpitalu to jest pierwszy
    > etap tej akcji? 8-)))

    Oczywiście.

    <secret mode>
    Musiałem pogooglać, żeby załapać :-)
    Poniekąd koresponduje to z tytułem dzisiejszego maila od kumpla po wczorajszym
    umiarkowanym pijaństwie: "Helikopter w ogniu" ;-)
    </secret mode>

    Jacek

  • 13. Data: 2005-02-25 00:58:15
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Wczoraj zdjeli z karty kwote o kilkadziesiat zlotych wyzsza. Co ciekawe,
    > w opisie dokonanej transakcji dalej widnieje pierwotna kwota, na jaka
    > opiewa bilet.

    Jesli widnieje pierwotna kwota, a pobrali wiecej, to reklamuj. Ja jak
    rezerwowalem przez internet w Swiss, bylem przekonany, ze na ostatecznej
    kwocie podanej w zlotowktach strace, gdyz bedzie to transakcja z
    zablokowaniem EUR.

    Na poczatku pojawila sie jedna blokada na ok 10pln (ktora mnie zdziwila
    swoja wysokoscia:), glownej nie bylo w ogole, ale po dwoch dniach pojawila
    sie glowna blokada, zas to 10pln bylo dalej zablokowane, w momencie
    rozliczenia glownej transakcji, zniknela i zostala zwrocona na rachunek
    blokada 10pln i pobrali co do grosza tyle ile podawali na stronie w PLN.

    Stiwi.

  • 14. Data: 2005-02-25 08:20:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL> wrote:
    > A powinno, bo reguluje to regulamin konta i karty, której używasz.

    plejer.onet.pl - obiecywal pobranie 4 zl i tyle pobral - chociaz w mutli
    mam kwote transakcji jako 1,03 Euro, a waluta oryginalan funt. Czyli jak
    sie chce to sie da.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 15. Data: 2005-02-25 11:02:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > plejer.onet.pl - obiecywal pobranie 4 zl i tyle pobral - chociaz w mutli
    > mam kwote transakcji jako 1,03 Euro, a waluta oryginalan funt. Czyli jak
    > sie chce to sie da.

    Chwila. "Oryginalna" kwota obciążenia - w funtach, jak mniemam.
    Przeliczone na EUR jako walutę rozliczeniową, wyszło 1,03 EUR.

    Z EUR przeliczone przez BRE na PLN i wyszło dokładnie 4 PLN?

    Coś mi to wygląda podejrzanie...

  • 16. Data: 2005-02-25 14:07:35
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Michał 'Amra' Macierzyński dnia 02/25/2005 09:20 AM napisał(a) co następuje:

    > plejer.onet.pl - obiecywal pobranie 4 zl i tyle pobral - chociaz w mutli
    > mam kwote transakcji jako 1,03 Euro, a waluta oryginalan funt. Czyli jak
    > sie chce to sie da.

    A czy ja napisałem, że się nie da? :-) W Inteligo jest po prostu
    inaczej, niż gdzie indziej, ale jest to zgodne z ich regulaminem, który
    każdy klient zna i akceptuje. Powinno go więc interesować, gdzie
    zostanie przeprowadzona transakcja. Tylko tyle (i AŻ tyle ;-)) chciałem
    napisać.

    Marek

  • 17. Data: 2005-02-25 14:59:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL> writes:

    > który każdy klient zna i akceptuje. Powinno go więc interesować, gdzie
    > zostanie przeprowadzona transakcja. Tylko tyle (i AŻ tyle ;-))

    Moze za krotko szukalem, ale jak sie wejdzie na strone lufthansa.pl i
    doklika do rezerwacji biletow, to nigdzie nie widze informacji o
    "zagranicznosci" transakcji.

    MJ

  • 18. Data: 2005-02-25 16:05:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Moze za krotko szukalem, ale jak sie wejdzie na strone lufthansa.pl i
    > doklika do rezerwacji biletow, to nigdzie nie widze informacji o
    > "zagranicznosci" transakcji.

    A jaką masz podstawę prawną (regulamin/ustawa/whatever), że taka
    informacja musi znaleźć się na stronie www sprzedawcy?

  • 19. Data: 2005-02-25 16:35:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 25 Feb 2005 17:05:08 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >A jaką masz podstawę prawną (regulamin/ustawa/whatever), że taka
    >informacja musi znaleźć się na stronie www sprzedawcy?

    Nie musi się znaleźć, ale IMHO klient wchodząc na stronę z adresem .pl
    ma prawo domniemywać, że kupuje na terenie Polski.
    --
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 20. Data: 2005-02-25 16:43:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Nie musi się znaleźć, ale IMHO klient wchodząc na stronę z adresem .pl
    > ma prawo domniemywać, że kupuje na terenie Polski.

    Podstawa prawna? ;-)

    A jak firma w PL ma adres w domenie .com to klient ma prawo myśleć, że
    jest w USA? :-P