  • 1. Data: 2005-02-24 13:35:24
    Temat: Jak kupić bilet na WC2006? [MasterCard]
    Od: "kubeu" <k...@p...onet.pl>

    hej,

    do zakupu biletu na mistrzostwa świata Germany2006 wymagane jest posiadanie
    karty MasterCard...
    "MasterCard is the Exclusive Card of the 2006 FIFA World Cup Germany&#8482;. No other

    payment card is accepted."

    niestety jestem posiadaczem Visa Classic i nie bardzo uśmiecha mi się płacenie
    za kolejną kartę w innym systemie :-|

    pytanie zatem - jak najłatwiej i najtaniej zaopatrzyć się w taką kartę? może
    jakiś prepaid MC?...

    z góry dzięki,

    kubeu

  • 2. Data: 2005-02-24 13:54:57
    Temat: Re: Jak kupić bilet na WC2006? [MasterCard]
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *kubeu* wrote in <news:6525.00000e6f.421dd81c@newsgate.onet.pl> :

    > niestety jestem posiadaczem Visa Classic i nie bardzo uśmiecha mi się płacenie
    > za kolejną kartę w innym systemie :-|

    to zbieraj kody kreskowe ze 'snickersów'
    ;)

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

  • 3. Data: 2005-02-24 14:01:49
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Biuro podróży (bilet + transport)

    --
    Peet

  • 4. Data: 2005-02-24 14:48:39
    Od: "kbeu" <k...@p...onet.pl>

    > Biuro podróży (bilet + transport)
    >
    > --
    > Peet

    dzieki ale...
    pogooglałem i nie znalazłem takiego biura podróży :-(

    k.

  • 5. Data: 2005-02-24 22:02:24
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kubeu" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Germany&#8482;. No other
    > payment card is accepted."
    >
    > niestety jestem posiadaczem Visa Classic i nie bardzo uśmiecha mi się

    No i musisz liczyć się z tym, że na mistrzostwach (a konkretnie w obiektach
    sportowych) możesz mieć problem z zapłaceniem kartą inną niż MasterCard.

  • 6. Data: 2005-02-25 23:33:59
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl> wrote:

    > No i musisz liczyć się z tym, że na mistrzostwach (a konkretnie w obiektach
    > sportowych) możesz mieć problem z zapłaceniem kartą inną niż MasterCard.

    Mam jedno związane z powyższymi faktami pytanie: czy jest to w ogóle
    legalne, że akceptowane są karty oznaczone logo TYLKO jednej
    organizacji, w tym wypadku MC? Z tego co wiem bilety na WC można kupić
    TYLKO poprzez internet (chyba że się mylę), a konieczność posiadania
    przez potencjalnego klienta karty działającej w systemie MC można by
    zakwalifikować jako nieuczciwą konkurencję ze strony MasterCard...

    --
    In every winter there's a different cold
    In every winter I feel so old

  • 7. Data: 2005-02-26 01:30:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Varg napisał:
> [...]
    > przez potencjalnego klienta karty działającej w systemie MC można by
    > zakwalifikować jako nieuczciwą konkurencję ze strony MasterCard...

    Jeśli oglądasz w telewizji mecze piłki nożnej to pewnie wiesz z reklam,
    że organizacja MasterCard jest jednym z głownych sponsorów imprezy. Za
    reklamy MC zażyczyło sobie, żeby tylko i wyłącznie ich karty były
    obsługiwane do sprzedaży biletów i innych rzeczy związanych z imprezami
    WC2006. Tak samo byłow w latach poprzednich.

    Podobnie Coca-Cola zrobiła na Olimpiadach. Jej napoje były jedynymi
    jakie tam sprzedawano.

    Cóż, tak wygląda wielki biznes. Firmy podpisują umowy z organizatorami i
    czerpią z tego zyski. Biznes jest biznes.

    K.

  • 8. Data: 2005-02-26 12:12:54
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Krystek* napisał(a):

> [...]
    > WC2006. Tak samo byłow w latach poprzednich.
    >
    > Podobnie Coca-Cola zrobiła na Olimpiadach. Jej napoje były jedynymi

    Identycznie ma się sprawa Visy i Igrzysk Olimpijskich - Visa jest
    sponsorem ruchu olimpijskiego i zgodnie z umową karty płatnicze tej
    organizacji są jedynymi akceptowanymi kartami na obiektach olimpijskich
    oraz miejschach związanymi z Olimpiadą.

    MasterCard sponsoruje imprezy piłkarskie a Visa - Igrzyska Olimpijskie.

    Gree

  • 9. Data: 2005-02-26 17:19:38
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> wrote:

> [...]
    > oraz miejschach związanymi z Olimpiadą.
    > MasterCard sponsoruje imprezy piłkarskie a Visa - Igrzyska Olimpijskie.

    Pozostaje nam nie wspierać tych "imprez" ;P

    --
    A reason to die
    No remission of sins commited