  • 1. Data: 2005-02-24 10:25:15
    Temat: Kredyt hipoteczny - małe pytanko
    Od: "karrara" <k...@g...pl>

    Witam wszystkich,
    Przymierzamy się z mężem do zakupu mieszkania i oczywiście musimy wziąć na
    ten cel kredyt. Mamy tylko jeden problem, mianowicie niskie dochody w
    "papierach": ja mam 1100 brutto (w rzeczywistości 2000 na rękę), mąż ma 860
    butto (w rzeczywistości 1800 - 2400 na rękę). Wiemy z dochodów z dokumentów
    nie mamy szans na kredyt jakiego potrzebujemy (tzn.około 140-150 tyś.). Moje
    pytanie jest takie, czy szukać jakiegoś współkredytobiorcy z wysokimi
    udokumentowanymi dochodami, czy załatwić w firmie zaświadczenie o wyższych
    dochodach, czy z takim nie dokońca prawdziwym zaświadczeniem trzeba się bać
    iść po kredyt, czy jest to jakos sprawdzane, bo ostatnio obiło mi się o
    uszy, że zaświadczenie o dochodzie jest weryfikowane w ZUS'ie czy też w
    skarbówce. Doradźcie ewentualnie bank w którym można w miarę szybko załatwic
    kredyt.
    Z góry dzięki za info.
    Pozdrawiam
    Karrara

  • 2. Data: 2005-02-24 10:36:59
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - małe pytanko
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    karrara <k...@g...pl> wrote:
    > skarbówce. Doradźcie ewentualnie bank w którym można w miarę szybko
    > załatwic kredyt.

    GE Money Bank lub DomBank sprobuj

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-02-24 11:50:21
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "karrara" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > o uszy, że zaświadczenie o dochodzie jest weryfikowane w ZUS'ie czy też w
    > skarbówce. Doradźcie ewentualnie bank w którym można w miarę szybko

    Nie jest weryfikowane ani z zus ani w us.

    marekz

  • 4. Data: 2005-02-25 07:30:43
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    > Nie jest weryfikowane ani z zus ani w us.

    Rację masz bo i niby na jakiej podstawie ...... jakkolwiek
    spotkałem się z wymogiem przedstawienia rocznego pita
    za ubiegły rok :|

    Dawidek

  • 5. Data: 2005-02-25 11:54:40
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Dawid Świtała" <n...@W...com> napisał
    w wiadomości news:cvmkm9$fg9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Rację masz bo i niby na jakiej podstawie ...... jakkolwiek
    > spotkałem się z wymogiem przedstawienia rocznego pita
    > za ubiegły rok :|

    Tak ja tez sie spotkalem (bank chcial miec wglad w legalne dochody na
    przestrzeni ostatnich 12 miesiecy, wiec aktualny PIT-5 nie wystarczal) .
    PIT-36/37 oczywiscie tez nie jest w jakikolwiek sposob weryfikowany :-).

    marekz