  • 1. Data: 2005-02-24 11:01:24
    Temat: Bank w RFN z dostępem przez Internet i filia blisko ???
    Od: "komiago" <k...@p...onet.pl>

    Witam !
    Mieszkam niedaleko Szczecina i zaczołem robić przelewy do Niemiec ale z polskich
    banków strasznie dużo to kosztuje.
    Czy możecie mi polecić jakiś niemiecki bank z dostępem przez Internet i którego
    filia znajdowała by się niedaleko granicy np: Pasewalk , Schwedt lub w tej okolicy ?
    W locknitz widizłem bodajże Sparkase , czy jest to bank czy coś jak nasze kasy
    np. SKOK ?
    A mże jest jakiś odpowiednik naszego mBanku ??

  • 2. Data: 2005-02-24 17:31:52
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    Koło Szczecina to raczej NRD a nie RFN

    :-)

  • 3. Data: 2005-02-24 20:37:48
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "komiago" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mieszkam niedaleko Szczecina i zaczołem robić przelewy do Niemiec ale z
    polskich
    > banków strasznie dużo to kosztuje.

    DB

    Pozdrawiam

    p.s.
    mam nadzieje, że znasz niemiecki lepiej niż polską ortografie ;)

  • 4. Data: 2005-02-24 20:39:55
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cvldth$gk3$1@inews.gazeta.pl>, g...@p...comp says...
    > Użytkownik "komiago" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > polskich

    Poczekaj na EuroElixir (uruchomienie 7 marca) i wtedy zobacz jak banki
    dostosuja swoja oferte

    AP

  • 5. Data: 2005-02-25 09:42:47
    Od: "komiago" <k...@p...onet.pl>

    > p.s.
    > mam nadzieje, że znasz niemiecki lepiej niż polską ortografie ;)

    tak !
    nadzieję i ortografię ! co niemiecki ?
    czepialski ... bo zupa była za słona !