  • 31. Data: 2013-06-02 21:17:43
    Temat: Re: Ludzie masowo likwidują lokaty
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Znaczy, lepiej trzymac w sienniku?...

    A.L.

  • 32. Data: 2013-06-02 21:19:16
    Od: zgred <z...@e...com>

    > "Liwiusz" kog141$5g3$...@n...news.atman.pl

    > Ale kreacja kosztuje znacznie więcej niż początkowe 4% -- każda kolejna
    > wpłata to kolejne procenty.

    Pieprzysz. Pani Gienia nie wpłaca na lokatę, tylko na zerooprocentowany
    ROR, w dodatku firmowy, którego prowadzenie i czynności kosztują. Pani
    Gienia rozlicza się z właścicielem hurtowni, kierowcą, właścicielem
    lokalu, swoją sprzątaczką - ze wszystkimi bezgotówkowo, z których 4/5
    też płaci za prowadzenie firmowego RORu, a pieniądze oglądają tylko
    wtedy, jak dają na tacę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 33. Data: 2013-06-02 21:19:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-02 21:17, A.L. pisze:

    > Znaczy, lepiej trzymac w sienniku?...

    Skąd taki wniosek (że tylko taka jest alternatywa do bankowych lokat)?

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2013-06-02 21:21:07
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-02 20:50, Grzexs pisze:

    > Nie ma lokat, nie ma odsetek. Nie ma odsetek, nie ma podatków. I o to
    > chodzi! Precz z nadmiernym fiskalizmem!

    Idźmy dalej -> Nie ma obrotu gospodarczego - nie ma VATu, PITu, CITu
    (pucu, pucu, chlastu, chlastu). Precz z nadmiernym fiskalizmem. Zróbmy
    sobie (dobrze) sami. Albo płaćmy za wszystko keszem bez paragonu.

    ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 35. Data: 2013-06-02 21:39:39
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Idźmy dalej -> Nie ma obrotu gospodarczego - nie ma VATu, PITu, CITu
    > (pucu, pucu, chlastu, chlastu). Precz z nadmiernym fiskalizmem. Zróbmy
    > sobie (dobrze) sami. Albo płaćmy za wszystko keszem bez paragonu.

    To wcale nie jest takie śmieszne, jak się początkowo wydaje. Zbyt
    wysokie podatki w końcu mogą do tego doprowadzić.

    Precz ze zbyt wysokimi podatkami i składkami!

    --
    Grzexs

  • 36. Data: 2013-06-02 21:43:48
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-02 21:39, Grzexs pisze:

    > Precz ze zbyt wysokimi podatkami i składkami!

    Precz z państwem!
    Całkiem serio.
    Państwo się nie spisało.
    Z resztą - państwo polskie nie istnieje. Istnieje polska autonomia w UE.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 37. Data: 2013-06-02 21:48:52
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Precz z państwem!
    > Całkiem serio.
    > Państwo się nie spisało.
    > Z resztą - państwo polskie nie istnieje. Istnieje polska autonomia w UE.

    W sumie też się czuję anarchistą. Ale najbardziej mnie uwierają podatki.

    --
    Grzexs

  • 38. Data: 2013-06-02 21:56:21
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > I ciekawe co z ta kasą robią?

    Np. położą na półce. Mniejsze ryzyko niż trzymanie w banku, gdzie państwo
    jednym dekretem może zdemokratyzować całą kasę. Tak jak na Cyprze niedawno.
    Aktualnie powstają w Brukseli ustawy mające robić takie akcje zupełnie
    legalnie.

    Pzdr

  • 39. Data: 2013-06-02 22:01:14
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-02 21:56, miumiu pisze:

    > Np. położą na półce. Mniejsze ryzyko niż trzymanie w banku, gdzie państwo

    A myślisz, że jak trzymasz na półce te papierki z podpisem bufetowej
    (czy czyim-tam, bo dawno nie oglądałem), to "państwo" nie może ich
    jednym dekretem unieważnić?
    Już to parę razy braliśmy.

    Najrozsądniejszą inwestycją jest kupno kałacha, wiadra naboi, skrzynki
    granatów... Wtedy ktoś będzie się z Tobą liczył.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 40. Data: 2013-06-02 22:26:07
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 02 Jun 2013 14:17:43 -0500, A.L. napisał(a):

    > Znaczy, lepiej trzymac w sienniku?...

    W miarę narastania zagrożenia cypryzacją, nawet takie rozwiązanie
    przestaje być bezsensownym:
    http://dwagrosze.com/2013/05/cypryzacja-gieldy.html

    --
    Pozdrowienia,